هاردباکس جواهرات و بسته بندی زیورآلات: امروز صنایع بسته بندی جزو یکی از مهمترین مراحل تولید و فروش محصول به حساب می‌آید و سبب ارزش افزوده محصول می شود تمامی افرادی که در عرصه تولید، توزیع و فروش، صادرات و…. فعال می کنند به خوبی می دانند که بسته بندی تخصصی و ایده‌آل کالا در واقع چهره محصول و کالا محسوب می شود و سبب می‌شود که کالا به طور جذابتر و منحصر به فرد تری در معرض دید همگان قرار بگیرد.

بسته بندی جزء جدایی ناپذیر یک محصول و کالا است و سبب شناساندن بهتر محصول به مشتری می شود و به شکل متمایز تری از سایر محصولات مشابه محصول را به همگان معرفی می‌کند و به راحتی سبب برندینگ شدن نام تجاری نسبت به سایر رقبا می شود.

جهت اطلاع از قیمت هاردباکس کلیک نمایید.

بسته بندی چیست

بسته بندی در واقع همان پوشش خاص، کارتن است که محصول را درون خود جای می دهد و به راحتی سبب حفاظت و نگهداری محصول از زمان تولید تا مصرف می شود.

و همچنین قابلیت جمع آوری و مرتب کردن و نظم دهی به کالا و محصول درون خود را دارد و سبب می‌شود استفاده از کالا آسان و بی دردسر شود و نقش شناسایی و معرفی کالا و محصول را نیز برعهده دارد و به راحتی با طراحی خاص و ویژه، معنا و مفهوم یک کالا را به تصویر می کشد و سبب تثبیت جایگاه کالا در بازار می‌شود.

همچنین ایجاد تمایز می‌کند و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و سبب ارزش افزایی بالای کالا و محصول درون خود می شود و همین امر موجب برندسازی نام تجاری کالا و محصول می شود.

قیمت هاردباکس گوشواره

هاردباکس چیست

هاردباکس جعبه های بسته بندی است که مبتنی بر مقوای محکم و تخت های با ضخامت بالا ( اغلب ۲ تا ۳ میلی متر ) که توسط روکش های بسیار زیبا تزیین می‌شود و یک انتخاب بسیار عالی برای انواع خاص محصول است.

به دلیل القای حس زیبا و خاص بودن به عنوان یک گزینه بسیار محبوب برای بسته بندی محصولات لوکس و گران قیمت مانند طلا و جواهر و زیورآلات مختلف استفاده می شود.

جهت سفارش هاردباکس کلیک نمایید.

هاردباکس جواهرات 

جواهر و زیورآلات جزء کالاهای با ارزش هستند و از دیرباز تا به امروز جزء کالاهای بسیار پرطرفدار در بین تمامی اقشار جامعه محسوب می‌شوند.

اما امروزه تمامی افراد به ویژه کارشناسان فعال در این حوزه تمایل ویژه‌ای به شکل‌گیری نشان تجاری یا همان برندسازی برای این نوع محصول در کشور دارند و اعتقاد دارند که این صنعت در صورت حمایت، مدیریت و فراهم کردن زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب می‌تواند جایگزین خوبی برای صادرات نفت باشد که یکی از این زیرساخت‌ها و بسترها نوع بسته بندی این نوع کالا است.

بسته بندی طلا و زیورآلات یک امر بسیار مهم است زیرا زبان گویا و نماینده کالای زیبا و گران قیمت درون خود است و به راحتی می‌تواند احساس لوکس بودن و ظرافت را به مخاطب منتقل کند بنابراین باید به گونه خلاق و هنرمندانه تولید شود که علاوه بر زیبایی و ظرافت خیره کننده، حفاظت کالا و امنیت آن را به خوبی تامین کند.

که هارد باکس ها از جمله بسته بندی ایده ال در این زمینه محسوب می شود.

قیمت هاردباکس انگشتر

هاردباکس جواهرات باید چه ویژگی داشته باشد

بسته بندی جواهر و زیورآلات و حفاظت و نگهداری آن به علت ظرافت خاص جواهرات و ضربه پذیر بودن و حساس بودن کالا و از طرفی گرانقیمت بودن و ارزش مادی آن جایگاه ویژه ای دارد.

اولین اولویت در بسته بندی زیورآلات سالم نگه داشتن و حفاظت تمام عیار از آن می‌باشد بنابراین باید بسته بندی دارای استحکام بسیار بالا باشد و به دلیل لوکس بودن این کالا ظاهری زیبا و شکیل داشته باشد.

بهترین گزینه برای این امر استفاده از جعبه سخت یا هارد باکس است زیرا هارد باکس ها دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند که به خوبی می توانند از جواهرآلات درون خود مراقبت کنند مانند:

_ مقاومت و استحکام بالا و ماندگاری بی نظیر این نوع محصول

_ محافظت و حفظ امنیت تمام عیار از این نوع کالا

_ سبب ماندگاری نام تجاری و برندسازی کالا نی شود

_ با توجه به کیفیت بی نظیر خود تصور بهتری از محصول درون خود ارائه می‌دهد

_ با استفاده از خاصیت مغناطیسی علاوه بر زیبایی حفاظت و امنیت کالا را میسر می کند

و همچنین امکان سفارش سازی را برای تولیدکنندگان و افراد فعال در این زمینه فراهم می کند

و سایر ویژگی های این نوع جعبه ها  که آن را به عنوان بهترین گزینه برای بسته بندی این نوع از کالا و محصول تبدیل کرده است.

قیمت هاردباکس دستبند

هزینه استفاده از هاردباکس جواهرات

هزینه هارد باکس

هزینه تولید هارد باکس با توجه به عوامل مختلف نظیر سایز، تیراژ، جنس جعبه، نوع روکش هاردباکس، میزان ضخامت، نوع چاپ و…. متغیر است و برای تهیه و تولید هارد باکس با توجه به تمام ویژگی آن هزینه زیادی پرداخت نمی شود.

امروزه با وجود تمامی شرایط و ویژگی های مناسب و منحصر به فرد هارد باکس نظیر: کیفیت بالا و استحکام بی نظیر ،ظاهری لوکس و زیبا، حفاظت تمام عیار از محصول و ترغیب مخاطب به خرید محصول، ایجاد احساس خوشایند در مخاطب، افزایش ارزش برند و اعتبار نام تجاری و…. با وجود اندک هزینه بیشتر در تهیه و تولید هارد باکس افراد زیادی در صنایع مختلف به ویژه طلا و جواهر تمایل دارند که برای بسته بندی کالا و محصولات خود از آن استفاده کنند.

قیمت هاردباکس گردنبند

تنوع هارد باکس جواهرات

جعبه های هاردباکس با توجه به ابعاد، کیفیت، شکل ظاهری، نوع باز و بسته شدن دارای انواع و اقسام متفاوتی است که هر کدام دارای ویژگی منحصر به فردی برای خود است و برای بسته بندی کالا و محصولات مختلف کاربرد دارد مانند:

_ جعبه ساده دو تکه

_ جعبه ساده سه تکه یا لولادار

_ جعبه کتابی

_ جعبه های کشویی

_ هاردباکس تلسکوپی

_ هاردباکس تلسکوپی سه تکه

_ هارد باکس مگنتی

_ جعبه سیگاری

_ جعبه شیاردار و….

هاردباکس مواد غذایی

که می توان از تمامی این نوع هارد باکس ها با توجه به سلیقه و خواست مخاطب به عنوان جعبه طلا و جواهرات استفاده کرد.

اما به دلیل راحتی در باز و بسته شدن جعبه، بهره وری آسان از آن و امنیت بیشتر و دارا بودن ظاهری لوکس و زیبا بیشتر از هارد باکس کف و رویه جدا، تلسکوپی سه تکه، هارد باکس مگنتی، جعبه کشویی یا هارد باکس کتابی بیشتر در بسته بندی طلا و جواهر استفاده می‌شود.

قیمت هاردباکس النگو 

سفارش هارد باکس زیورآلات

به دلیل ساختار لوکس و منحصر به فرد و طراحی زیبا و بی نظیر هارد باکس به صورت اشکال هندسی مختلف و همچنین استحکام بالا و کیفیت عالی بسیاری از تولید کنندگان در صنایع مختلف و صاحبان کسب و کار و افراد شاغل در بخش صادرات، صنایع دستی، هدایای تبلیغاتی و…. خواستار بسته بندی محصولات خود به وسیله هارد باکس هستند.

موسسه هرمس دیزاین با همکاری متخصصان و طراحان حرفه ای و به روز ترین ماشین های جعبه سازی در کمترین زمان ممکن، آماده ارائه بهترین خدمات،با کیفیت عالی و با کمترین قیمت به شما عزیزان می باشد.