در این مقاله دلیل استفاده از جعبه چوبی برای بسته بندی به همراه مزایای جعبه چوبی و عامل تاثیرگذاری این جعبه بر بازاریابی و فروش محصول شما و….می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه صنعت بسته بندی گسترش چشم گیری داشته است به طوری که تنوع در آن به حدی است که قدرت تصمیم گیری را برای شما سخت کرده است اما در بین این حجم عظیم از تنوع جعبه های چوبی به دلیل زیبایی خیره کننده و ظرافت بالا مقاومت و استحکام بی نظیر، قدمت و اصالت خاص خود با طراحی ویژه در اندازه و سایزهای گوناگون به عنوان یکی از بسته بندی های شکیل و جذاب و پرطرفدار به ویژه برای بسته بندی کالاهای لوکس و محصولات با ارزش و هدایای تبلیغاتی، ظروف دکوری، جواهرات، انواع شکلات و دمنوش ها و… استفاده می کنند.

 

مزایای استفاده از جعبه چوبی برای بسته بندی چیست

مزایای استفاده از جعبه چوبی چیست

به جهت مزایای بسیار جعبه های چوبی یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین نوع جعبه ها در بین سایر بسته بندی های دیگر به حساب می آید مزایایی از قبیل:

۱) طبیعی بودن جنس جعبه: جعبه های چوبی به دلیل اینکه ماده اولیه جعبه چوب درختان است بدون هیچ گونه مواد شیمیایی یکی از جعبه های طبیعی و دوستدار محیط زیست به حساب می آید.

۲) استحکام و مقاومت بالا: یکی از مزایای ویژه جعبه های چوبی که آن را به یک محافظ تمام عیار برای کالای درون خود تبدیل کرده است استحکام و مقاوم بی نظیر این جعبه در مقابل خطرات و هرگونه آسیب احتمالی است.

۳) کیفیت بالای جعبه: کیفیت و ماندگاری بالای جعبه های چوبی حتی برای طولانی مدت یکی از امتیازات ویژه این جعبه محسوب می شود به طوری که این نوع جعبه را نسبت به سایر جعبه های بسته یندی دیگر متمایز کرده است.

۴) زیبایی: چوب یکی از مواد اولیه ای است که در تهیه جعبه سازی استفاده نی شود که علاوه بر زیبایی خاص خود این فضا و بستر را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچگونه محدودیت به خلاقیت و نوآوری پرداخته و طرح و ایده های خود را به راحتی عملی کنید تا در نهایت یک جعبه و بسته بندی زیبا و شکیل داشته باشید.

۵) پایداری و دوام طولانی مدت: چوب در مقابل عوامل گوناگون نظیر رطوبت، دما، گرما، حرارت و سایر عوامل دیگر بسیار مقاوم است و همین امر سبب پایداری و دوام طولانی مدت جعبه های چوبی شده است.

۶) تنوع بالا: به دلیل عدم محدودیت در طراحی به راحتی می توان از این جعبه ها در مدل ها و سایز و اندازه های گوناگون برای مصارف مختلف در منزل یا محیط کار استفاده کرد.

۷) کاربرد فراوان: جعبه های چوبی به دلیل مزایای فراوان یکی از بسته بندی های پرطرفدار در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات گوناگون به شمار می آید.


  قیمت هارد باکس


عامل اصلی فروش بالای محصولاتی که از جعبه چوبی استفاده می کنند چیست

عامل اصلی فروش بالای محصولاتی که از جعبه چوبی استفاده می کنند چیست

در حال حاضر رقابت بر سر کسب بازار بیشتر و جذب مخاطب حداکثری منجر به رشد صنعت بسته بندی شده است زیرا بسته بندی یکی از مهمترین عوامل شناخت محصول، بازاریابی، جذب مخاطب و فروش محصول است به گونه ای که در این حیطه با انواع و اقسام گوناگون بسته بندی ها در جنس ها و مدل و سایز های مختلف مواجه هستیم که هر کدام از آنها کارایی خود را دارد اما در بین این حجم عظیم از بسته بندی، جعبه های چوبی به جهت نوع ساخت و دقت و ظرافت بالایی که برای ساخت این نوع جعبه به کار رفته زیبایی منحصر به فرد و جلوه خاص به بسته بندی می دهد، همچنین کیفیت بالا، تنوع در طرح و رنگ، مقاومت و استحکام بالا در مقابل هر گونه آسیب احتمالی و محافظت تمام عیار از محصول درون خود از لحظه ارسال، حمل تا باز شدن بسته بندی، ماندگاری و طول عمر بالا سبب شده است که مخاطب این جعبه را طولانی مدت نزد خود نگهدارد، همه این عوامل سبب شده است که محصول درون جعبه های چوبی بهتر دیده شود و باعث شناخت هر چه بیشتر نزد مخاطبین و افزایش فروش محصول شود.

جعبه پذیرایی چوبی

زیبا بودن جعبه چوبی چقدر به بالا بودن فروش شما کمک می کند

زیبا بودن جعبه چوبی چقدر به بالا بودن فروش شما کمک می کند

امروزه همه افراد سعی دارند که به خوبی محصول خود را در بازار عرضه و معرفی کنند به گونه ای که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند به همین منظور علاوه بر افزایش کیفیت و مرغوبیت کالا به دنبال یک بسته بندی ایده ال و منحصر به فرد هستند تا محصول خود را به صورت خاص و شکیل در بازار عرضه کنند.

یک بسته بندی زیبا با طراحی ویژه یکی از عوامل بسیار مهم در جذب مخاطب است بنابراین صاحبان کسب و کار به دنبال یک بسته بندی با طراحی ویژه هستند که علاوه بر ظرافت های منحصر به فرد در طراحی از کیفیت و مرغوبیت بالا و مقاومت و استحکام بی نظیر و دوام و ماندگاری ویژه ای برخوردار باشد به همین علت جعبه های چوبی به خاطر زیبایی منحصر به فرد خود و وجود تمامی ویژگی های مورد نظر یک بسته بندی ایده ال به شمار می آید که سبب بهتر دیده شدن محصول به همگان و معرفی شکیل و زیبا کالای درون خود به مخاطب و بهبود در روند شناخت برند و نام تجاری و افزایش صعودی فوق العاده در فروش محصول درون خود می شود.

قیمت انواع جعبه های چوبی

کیفیت جعبه چوبی به چه عواملی بستگی دارد

کیفیت جعبه چوبی به چه عواملی بستگی دارد

کیفیت یکی از گزینه های بسیار مهم در انتخاب هر نوع بسته بندی به ویژه جعبه های چوبی که بیشتر برای کالاهای و هدایای لوکس استفاده می شود و اکثر افراد تمایل دارند که این جعبه ها را طولانی مدت نگهداری کنند است، بنابراین لازم است که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

آموزش ساخت جعبه چوبی طلا و جواهرات در منزل

کیفیت این نوع جعبه ها بستگی به عومل مختلفی دارد از جمله:

۱) جنس چوب و متریال به کار رفته برای ساخت جعبه که هر چه از چوب ها و متریال های مرغوب و با کیفیت بسته به نوع جعبه و سلیقه مخاطب استفاده شود نظیر چوب راش، چوب گردو، چوب روسی یا MDF که امروزه کاربرد فراوانی در بازار برای ساخت جعبه های چوبی دارد البته باید توجه داشت که این چوب های طبیعی تاب نداشته باشد یا پوسیده نباشد تا بتوان به وسیله آن یک جعبه ایده ال و با کیفیت ساخت.

۲) طراحی حرفه ای و منحصر به فرد با توجه به کاربرد جعبه و نیاز مخاطب.

۳) برش دقیق و اصولی چوب بر اساس ابعاد مورد نظر زیرا کم یا زیاد شدن اندازه ابعاد جعبه تاثیر بسزایی در کیفیت و مرغوبیت جعبه دارد.

۴) سمباده زدن چوب های برش خورده زیرا هر چه سنباده کاری به صورت دقیق و با ظرافت بالا انجام شود پوشش رنگی جعبه بهتر است در نتیجه جذابیت و کیفیت جعبه دو چندان می شود.

۵) چسباندن قطعات جعبه و مونتاژ آن که کاری بسیار حساس و دقیق است که باید با ظرافت بالایی صورت گیرد و توسط افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه انجام شود تا جعبه ای اصولی و با کیفیت ساخته شود.

۶) رنگ کاری اصلی جعبه و استفاده از پلی استر برای جلا و شفاف بودن رنگ جعبه که سبب زیبایی خیره کننده جعبه می شود.

۷) در نهایت نصب و مونتاژ درب جعبه، لولا و قفل جعبه که نیاز به دقت و توجه بسیار دارد.

تاثیر طرح روی جعبه، بر فروش

یک طرح زیبا و خلاقانه با ایده نو و منحصر به فرد و چشم گیر به همراه معنی دقیق و عمیق از برند و لوگو تاثیر به سزایی در دید مخاطب نسبت به محصول شما ایجاد می کند و در واقع نقش یک بازاریاب حرفه ای و تاثیرگذار را دارد که سبب افزایش فروش محصول و سودآوری می شود.

عوامل تاثیر گذار برقیمت هاردباکس

چه طرحی را می توان روی جعبه چوبی حک کرد

چه طرحی را می توان روی جعبه چوبی حک کرد

اولین چیزی که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند طرح و نقش و ظاهر زیبا و شکیل بسته بندی است که در تصمیم گیری نهایی مخاطب بسیار تاثیر گذار است بنابراین یکی از مهمترین بخش های ساخت جعبه طراحی روی جعبه است که در عین زیبایی گویای برند و نام تجاری شما باشد و محصول شما را به خوبی به مخاطب معرفی کند بنابراین می توان به وسیله حکاکی، منبت کاری یا رنگ های مناسب چوب انواع طرح ها نظیر طرح اسلیمی، سنتی، کلاسیک یا هر طرح و نقش دیگر نظیر لوگو و آرم تجاری خود با توجه به سلیقه و خواست مخاطب متناسب با کالا و محصول خود بر روی جعبه طراحی کرد.

قیمت جعبه چوبی

قیمت جعبه های چوبی به جنس چوب، ضخامت آن، نوع طرح روی جعبه و… بستگی دارد.

ما در موسسه هرمس دیزاین به همراه کادر مجرب و تیم خلاق خود سعی داریم که بهترین جعبه های چوبی با طراحی زیبا و منحصر به فرد به همراه خلاقیت و نوآوری در طراحی آرم و لوگوی تجاری شکیل بر روی جعبه، جعبه ای ویژه با کیفیت و مرغوبیت بالا برای شما طراحی و بسازیم که حداکثر تاثیر گذاری را در بازار بر مخاطب داشته باشد و سبب شناخت هر چه بهتر و بیشتر برند و نام تجاری شما در بین سایر رقبا شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی ما با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.