امروزه یکی از دغدغه‌های مهم افراد نحوه پذیرایی بی نقص از مهمان ها ی خود است، همه ی افراد چه در منزل و چه در محل کار برای قرارهای کاری خود تمایل دارند که به بهترین شکل پذیرایی کنند و از وسایل شکیل و زیبا برای پذیرایی خود بهره گیرند جعبه پذیرایی چوبی یک وسیله بسیار کاربردی است که علاوه بر جنبه تزئینی به خاطر ظاهری زیبا جلوه خاص به میز پذیرایی می بخشد وبه دلیل طراحی ویژه این نوع جعبه نظم خاصی به پذیرایی شما چه در محیط منزل و چه در محیط کار می دهد.

همچنین می توان با طراحی آرام و لوگو یا متن دلخواه شما یک تبلیغات بسیار عالی برای معرفی هر چه بهتر برند و نام تجاری شما به مخاطب باشد و به دلیل ظاهری شکیل و تنوع در رنگ و طرح آن یک هدیه به ویژه هدیه تبلیغاتی به شمار می آید به همین منظور در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی از این نوع جعبه پذیرایی و کاربرد آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


قیمت هارد باکس


جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست

جعبه ای بسیار زیبا و شکیل به منظور نگهداری مواد مختلفی نظیر چای کیسه ای، نسکافه، قهوه، بیسکویت، شکلات و…. جهت پذیرایی هر چه بهتر شما در محیط های گوناگون از جمله منزل، دفتر کار و شرکت است که غالباً از جنس چوب، شیشه، پلاستیک، مقوا و… در طرح ها و رنگ های مختلف به همراه طراحی آرم و لوگو جهت تبلیغات ویژه برند شما به مشتریان یا همکاران است‌.

جنس جعبه پذیرایی

جنس جعبه پذیرایی

جعبه های پذیرایی در ابعاد و اندازه و طرح های متنوع و ساختار گوناگون و بیشتر از جنس شیشه، پلاستیک، مقوا، سرامیک و چوب برای مصارف و کاربردهای مختلف تهیه و تولید می شود.

انواع جعبه پذیرایی

انواع جعبه پذیرایی

جعبه های پذیرایی به جهت مصارف گوناگون و کاربردهای مختلف و گسترده دارای انواع و اقسام گوناگون است از جمله:

_ جعبه چوبی: جعبه های پذیرایی که از جنس چوب ساخته شده و دارای انواع گوناگون در طرح و نقش و مدل های گوناگونی جهت مصارف مختلف است.

_ جعبه پذیرایی نسکافه: جعبه ای شکیل و بسیار زیبا از جنس چوب یا مقوا جهت نگهداری نسکافه برای پذیرایی هر چه بهتر در محیط کار یا منزل است.

_ جعبه تی بگ: جعبه های زیبا در طرح و نقش گوناگون در سایز و اندازه های مختلف از جنس مقوا، پلاستیک و…. که معمولاً نوع چوبی آن پر طرفدارتر است جهت نگهداری چای کیسه ای و تی بگ برای پذیرایی هر چه بهتر برای نوشیدن چای است.

_ جعبه دمنوش: جعبه ای زیبا و منحصر به فرد با طراحی های مختلف در سایز و اندازه های گوناگون که درون جعبه توسط دیواره ها از سایر بخش ها جدا شده است که به راحتی می توان انواع مختلف دمنوش ها را در آن نگهداری کرد، جعبه های موجود در بازار بیشتر از جنس شیشه و چوب است که برای راحتی استفاده از این جعبه درب آن از بالا باز می شود.

قیمت انواع جعبه های چوبی

طراحی شکل ظاهری جعبه پذیرایی

طراحی شکل ظاهری جعبه پذیرایی

تنوع در طراحی شکل جعبه پذیرایی بسیار گسترده است به طوری که شاهد وجود جعبه های پذیرایی در ابعاد و اندازه ها و اشکال گوناگون با طرح ها و نقش های زیبایی چاپی، گره چینی، طرح خاتم یا برش های تزئینی هستیم که یا کاملاً با چوب ساخته شده است مخصوص محیط و فضاهایی که افراد تمایل ندارند که محتویات درون جعبه در معرض دید همگان باشد و یا با پوشش شیشه ای و کریستال است که به جهت ارائه نمایی زیبا و ظاهری شکیل تر از محتویات درون خود طرفداران بسیاری دارد که البته افراد متناسب با محیط پذیرایی خود می توانند از جعبه های دلخواه و متناسب با آن فضا استفاده کنند.

طراحی فضای داخلی جعبه

طراحی فضای داخلی جعبه

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب جعبه های پذیرایی فضای درون جعبه است که توسط دیوایدر یا پارتیش  قسمت های مختلف و جدا از هم را تشکیل می دهد تا به راحتی انواع و اقسام مواد خوراکی مانند آجیل و خشکبار، تی بگ، دمنوش و…. را به طوری که با هم مخلوط نشود حتی در حین جا به جایی از هم جدا نگه دارد، جالب است بدانید که ضخامت این دیواره ها متفاوت است اما بهترین نوع آن معمولا دارای ضخامت ۳ میلی متری است که به صورت پرتابل  و جدا شونده از جعبه است.

درب جعبه پذیرایی

درب جعبه پذیرایی

درب جعبه پذیرایی غالباً به دو صورت تمام چوبی و یا شیشه ای است که جنس آن بیشتر کریستال یا نوعی طلق پلاستیکی شفاف و نشکن است که این فضا را در اختیار مخاطب قرار می دهد تا محتویات درون جعبه به خوبی قابل مشاهده باشد در صورتی که درب های چوبی این امکان را برای شما فراهم نمی کند، و درب جعبه پذیرایی چه از نوع چوبی و چه شیشه ای یا به صورت کشویی یا به صورت لولایی و به سمت بالا باز می شود و همچنین درب جعبه می تواند قفل داشته باشد یا بدون قفل باشد که البته درب قفل دار از به هم ریختگی یا بیرون ریختن مواد خوراکی در حین حمل و نقل و جابه جایی جلوگیری می کند و امنیت جعبه را افزایش می دهد.

دستگیره دار بودن جعبه

دستگیره دار بودن جعبه

تنوع جعبه های پذیرایی موجود در بازار بسیار گسترده است که هر کدام درای طراحی ویژه به همراه امکانات گوناگون است از جمله دستگیره، که جا به جایی جعبه را برای شما سهل و آسان می کند.

راهنمای خرید جعبه پذیرایی

برای خرید هر محصول به ویژه جعبه های پذیرایی باید نسبت به آن آگاهی و اطلاعات لازم و کافی را کسب کنیم تا خریدی دقیق و متناسب با نیاز خود با حداقل هزینه داشته باشیم بنابراین لازم است که نکاتی را در هنگام خرید جعبه پذیرایی در نظر داشته باشید تا جعبه ای ایده ال را خریداری کنید نکاتی نظیر: جنس جعبه، اندازه جعبه، تعداد قفسه های درون جعبه، جنس درب جعبه، نوع باز و بسته شدن در و قفل دار بودن یا بدون قفل درب جعبه، دستگیره جعبه، ظاهر جعبه و …. است.

ساخت جعبه mdf + قیمت جعبه mdf

خرید جعبه پذیرایی تبلیغاتی

خرید جعبه پذیرایی تبلیغاتی

امروزه به دلیل تمایل افراد جهت استفاده از انواع دمنوش ها، چای، قهوه، نسکافه و…. به عنوان پذیرایی های خود از مهیمان، با وجود تنوع بیشمار در وسایل پذیرایی اما با توجه به اینکه همه افراد تمایل دارند که‌ یک پذیرایی زیبا و شکیل در عین حال یک فضا و بستر مناسب جهت انتخاب ایده ال برای مخاطب را فراهم کنند و همزمان یک میز آراسته و چیدمان مرتب با تنوع بالا را به رخ بکشند از جعبه های پذیرایی استفاده می کنند. زیرا جعبه های پذیرایی یکی از بهترین گزینه ها است که می تواند تمام این موارد فوق الذکر را به ویژه در فضا و محیط کار برای شما فراهم کند. همچنین با طراحی زیبا و شکیل آرم و لوگوی شما یکی از ابزارهای بسیار قوی جهت تبلیغات نام و برند تجاری شما به شمار می آید و همچنین جزء هدایای تبلیغاتی ویژه برای کسب و کار شما به حساب می آید. موسسه هرمس دیزاین به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان در عرصه انواع گوناگون جعبه های پذیرایی و باکس های شکیل چوبی با طراحی های زیبا و منحصر به فرد با بهترین کیفیت و مرغوبیت در قیمت های مناسب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است جهت دریافت مشاوره از کارشناسان ما یا ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت جعبه پذیرایی چوبی

قیمت جعبه پذیرایی چوبی

قیمت جعبه های چوبی به عوامل مختلفی نظیر نوع چوب به کار رفته، شکل و اندازه جعبه، نوع رنگ آن، برش، چاپ و تبلیغات به کار رفته، تعداد قفسه های به کار رفته درون جعبه، قفل دار بودن یا نبودن، وجود دستگیره و…. بستگی دارد. در حال حاضر انواع و اقسام مختلف جعبه ها با کیفیت های گوناگون با قیمت های مختلف در بازار موجود است اما اگر به دنبال جعبه ای با کیفیت عالی در طراحی زیبا و شکیل، رنگ بندی منحصر به فرد، سایز و اندازه دلخواه هستید، به راحتی می توانید با حذف واسطه ها جعبه مورد نظر خود را مستقیم از تولید کنندگان با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید برای این امر کافی است به سایت موسسه هرمس دیزاین که یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع جعبه ها به خصوص جعبه های چوبی با نازل ترین قیمت است مراجعه کنید.