هاردباکس آجیل:جالب است بدانید که امروزه به جهت رقابت بسیار زیاد بین تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات مختلف به ویژه آجیل و تنقلات در بازار های گوناگون به ویژه در بازارهای جهانی و بین المللی برگ برنده متعلق به کسی است که از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی محصول و کالای خود استفاده کند که یکی از این برگ برنده ها مربوط به بسته بندی است.

اکثر تولید کنندگان و صادر کنندگان بر این عقیده هستند که بسته بندی محصول به اندازه خود محصول مهم است زیرا بسته بندی علاوه بر اینکه محصول را از صدمات و خطرات احتمالی حفظ می کند با ظاهری قابل قبول و زیبا سبب تبلیغ کالا و محصول نیز می‌شود و همچنین بسته بندی شکیل و با کیفیت علاوه بر ارزش بخشیدن به محصول باعث تغییر بازار هدف نیز می شود و تاثیر بسزایی در جلب نظر مخاطب دارد و به راحتی سبب ایجاد بازار فروش بسیار عالی برای کالا و محصول نیز می شود.

که در بین تمامی بسته‌ بندی‌ها هارد باکس با ظاهری لوکس و جذاب و استحکام و ماندگاری بالا گزینه ایده‌آل برای بسته بندی کالا و محصولات مختلف به ویژه در بخش صادرات است.

جهت اطلاع از قیمت هاردباکس کلیک نمایید.

هارد باکس چیست

هاردباکس یا جعبه سخت، جعبه ای است که از چند لایه مقوا ساخته شده و دارای ساختاری محکم و مقاوم است و همچنین ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد و در عین حال دارای طراحی زیبا، ظریف و تجمل گرا و برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف به خصوص کالای گران قیمت، لوکس و لاکچری مثل جواهرات، عطر و ادکلن و همچنین برای کالا و محصولات صادراتی نظیر آجیل و تنقلات استفاده می شود.


هارد باکس عطر و لوازم آرایشی


چرا از هارد باکس برای بسته بندی آجیل استفاده می شود

صادرات خشکبار به ویژه آجیل جز یکی از سه کالای اصلی صادرات کشور محسوب می شود و از طرفی علاوه بر کیفیت محصول و نوع آجیل بحث بسیار مهم در این زمینه نوع بسته بندی آجیل است که یک امر بسیار مهم به ویژه در فروش و صادرات این محصول به حساب می‌آید و یک ابزار عالی برای معرفی و بازاریابی این محصول است.

بسته بندی این محصول باید دارای ویژگی های زیادی مانند:

_طراحی حرفه ای و خلاق

_ سطح بسته بندی باید شفاف و درخشان باشد تا چشم نواز باشد و نظر هر بیننده را به خود جلب کند

_ به گونه‌ای طراحی شود که مانع نفوذ رطوبت و اکسیژن به درون بسته بندی شود

_ توانایی تحمل تغییرات حرارت در نگهداری و استفاده از آجیل و تنقلات را داشته باشد

_ از مواد مضر و سمی تشکیل نشود

_ به گونه ای ساخته شود که رطوبت خود محصول را حفظ کند و آجیل را تازه نگه دارد.

_ و به گونه ای طراحی شود که آن را از عوامل بیرونی محافظت کند و سبب طول عمر نگهداری آجیل شود.

_ و همچنین سبب بهبود حمل و نقل و انبارداری محصول شود و کالای درون خود را از هرگونه خطر احتمالی در حین حمل و نقل و جابجایی به ویژه برای مسافت های طولانی حفظ کند.

و این امر میسر نیست مگر با استفاده از بسته بندی های تولید شده توسط دستگاه های بسته بندی با کیفیت و استاندارد و استفاده از ایده ها و طرح های خلاق در بسته بندی.

و جالب است بدانید که یک بسته بندی خوب دارای رنگ، بافت، طرح، متن، شکل و…. به بهترین نحو ممکن است  و زمانی می تواند بهترین تاثیرگذاری را بر مخاطب داشته باشد که تمامی این عوامل در کنار هم قرار بگیرند.

در بین تمامی بسته بندی موجود در بازار هارد باکس بهترین گزینه برای بسته بندی آجیل و تنقلات است زیرا دارای تمامی ویژگی های مورد نظر برای یک بسته بندی ایده آل می باشد و علاوه بر استحکام بالا که سبب حفظ و نگهداری کالا و محصول درون خود می‌شود امکان پیاده کردن هرگونه طرح و ایده خلاق و لوکس و جذاب بر روی آن است و دارای ظاهری محصور کننده و خیره کننده است و بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطب خود دارد.

جهت سفارش هاردباکس کلیک نمایید.

هزینه استفاده از هارد باکس آجیل

هزینه هارد باکس

امروز تمامی شرکت ها و تولیدی ها برای ارائه کالا و خدمات خود به بازار نیازمند جعبه و بسته بندی هستند.

هارد باکس ها نوعی کارتن بسته بندی محسوب می شوند که یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی در صنایع تجاری، غذایی متفاوت به ویژه آجیل و تنقلات به شمار می آیند و به علت ویژگی های بسیار زیادی از قبیل:

_ مقاومت و استحکام بسیار بالا و همچنین طول عمر بیشتر این نوع جعبه نسبت به سایر جعبه های مقوایی

_ احساس لمس لذت بخش و طراحی زیبا و منحصر به فرد و ظاهری ساده اما در عین حال بسیار شکیل و محصور کننده

_ بهترین گزینه نسبت به سایر جعبه ها برای حفاظت از محصول در حین حمل و نقل و جابجایی

_ به لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا سبب حفظ اعتبار برند و ماندگاری نام شرکت در ذهن و یاد مخاطب می شود

_ امکان ایجاد انواع طرح های گوناگون با توجه به سلیقه و خواست مخاطب و استفاده از انواع پوشش های گوناگون بر روی این نوع جعبه

_ امکان افزودن خاصیت مغناطیسی

و سایر خصوصیات دیگر که سبب شده است که هارد باکس نسبت به سایر جعبه های بسته بندی از محبوبیت خاصی در بین تولید کننده و صادر کنندگان برخوردار باشد.

شاید این تصور برای شما ایجاد شود که همه این ویژگی‌ها و نوع ساختار و ساخت این نوع جعبه ها سبب ایجاد قیمت نجومی و بسیار بالای این نوع جعبه ها می شود اما لازم به ذکر است که هزینه طراحی و تولید هارد باکس نسبت به جعبه های مقوایی دیگر بالاتر نیست و حتی از نگاه دیگر قیمت این نوع بسته بندی نسبت به میزان فروش و اینکه نوع بسته بندی یک عامل موثر در بازاریابی و تبلیغات و فروش موثر کالا و محصولات می باشد بسیار مقرون به صرفه است.

زیرا یک بسته بندی بسیار زیبا و شکیل مانند یک فروشنده حرفه‌ای عمل می‌کند و به طور عالی محصول را به مخاطب معرفی می‌کند و دیدگاه مخاطب را به طور ناخودآگاه نسبت به خرید محصول شما تغییر می دهد و افراد را ترغیب و تشویق به خرید می کند و با ظاهر دلنشین خود سبب جذب مخاطب بیشتری می شود.

بنابراین تولید کننده و صادر کننده حرفه‌ای به خوبی می‌داند که اندکی هزینه بیشتر در تولید هارد باکس  با توجه به نوع ساختار، کیفیت و طراحی زیبا و شکیل و بازار فروش بیشتر نسبت به سایر رقبا، چشمگیری نمی باشد.

هاردباکس مواد غذایی

تنوع هاردباکس آجیل و تنقلات

هاردباکس ها نسبت به سایر جعبه ها دارای برتری هایی هستند ازجمله ضخامت بالا، مقاومت و استحکام بی نظیر امکان هرگونه طراحی و همچنین سفارش سازی برای بسته بندی کالا و محصولات مختلف و در صنایع گوناگون به ویژه صنایع غذایی نظیر بسته بندی آجیل و تنقلات و….کاربرد دارد.

و با توجه به نیاز مخاطب و سفارش مشتری و با توجه به سلیقه و خواست مخاطب دارای انواع و تنوع بی‌نظیری است مانند:

_ جعبه های دو تکه به همراه در و زیره

_ جعبه های کتابی

_ هاردباکس تلسکوپی

_ هاردباکس تلسکوپی _کشویی

_ هاردباکس شیاردار

_ هارد باکس سیگاری

_ هارد باکس استوانه ای

_ هاردباکس مگنتی

_ هارد باکس کتابی_ صندوقی

_ هارد باکس کمربندی

اما بیشترین هارد باکس مورد استفاده در بسته بندی آجیل و تنقلات به علت کادویی بودن این نوع محصول و همچنین استحکام مورد نیاز در این زمینه و امنیت بالا در زمینه حمل و نقل و جا به جایی و دسترسی آسان به محصول درون جعبه، هارد باکس درب و کفه و مگنتی بهترین گزینه در این زمینه می باشند.

سفارش هاردباکس جهت بسته بندی آجیل و تنقلات

جالب است بدانید که هر چقدر بسته بندی محصول خاص و شکیل باشد از دید مشتری جذاب تر است و تمایل افراد به خرید بیشتر می‌شود و نقش بسزایی در فروش محصول دارد.

بنابراین در کالاها و محصولات خاص و گران قیمت و محصولات صادراتی نظیر آجیل و تنقلات جعبه های هارد باکس به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد و استحکام و مقاومت بالا و کیفیت بسیار عالی و..‌. از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

و بیشتر شرکت‌ها و تولیدی ها تمایل دارند که آجیل و تنقلات خود را در جعبه های سخت و هارد باکس های زیبا و شکیل به بازار ارائه دهند.

موسسه هرمس دیزاین یکی از سازندگان و تولیدکنندگان حرفه ای با سال ها فعالیت و تجربه در این زمینه است که می تواند با ارائه خدمات مختلف نظیر ایده های خلاق و طراحی‌های منحصر به فرد و تولید انواع هارد باکس های نفیس با انواع روکش هاردباکس مد نظر شما عزیزان و همچنین با بهترین کیفیت برای بسته بندی محصولات گوناگون در اندازه و ابعاد مختلف با توجه به سلیقه و نظر مخاطب فعالیت می کند.

جهت سفارش و هرگونه مشاوره در این زمینه می توانید با گروه متخصصان و طراحان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.