امروزه کشورها برای توسعه و رونق اقتصادی خود چاره ای جزء مراوده و تبادل و تجارت با سایر کشورهای جهان ندارند و از طرفی صادرات یکی از مهمترین قطب های اساسی هر کشور برای رونق هر چه بیشتر و بهتر اقتصادی به شمار می آید بنابراین همه افراد فعال در این زمینه سعی دارند که با به کار گیری روش های گوناگون سبب رونق هر چه بهتر و بیشتر این عرصه شوند. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش ها به ویژه در برندینگ کردن محصول و افزایش فروش محصول، جعبه صادراتی محصول است که علاوه بر نقش محافظتی برای محصول، یک تبلیغ گویا و رسا از محصول و همچین بیانگر فرهنگ کشور به سایر ملل مختلف نیز است بنابراین لازم است که تمام اصول مدیریتی، کیفیتی، فنی و به کارگیری بهترین طرح ها و…. را در تهیه و تولید جعبه صادراتی رعایت کرد تا در عرصه رقابت جهانی بتوانید یکی از پیشگامان در حیطه صادرات محصولات مختلف به حساب آید در ادامه قصد داریم شما عزیزان را با جعبه صادراتی و انواع آن بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

 

جعبه صادراتی

.

انواع جعبه صادراتی

انواع جعبه صادراتی

در حال حاضر برای صادرات محصولات گوناگون می توان از جعبه های مختلف با متریال های گوناگون جهت صادرات آنها استفاده کرد نظیر:

جعبه چوبی صادراتی: یکی از بهترین نوع جعبه های صادراتی جعبه های چوبی است که به جهت طراحی ویژه و ظرافت منحصر به فرد و مقاومت و استحکام بی نظیر بیشتر برای کالاهای لوکس و گرانقیمت و کم وزن مانند جواهرات، ست ساعت، عطر و ادکلن، خشکبار و… استفاده می شود.

جعبه مقوایی صادراتی: یکی دیگر از جعبه های پرطرفدار برای محصولات صادراتی جعبه های مقوایی است.

این نوع جعبه ها به جهت تنوع در مقوا مورد استفاده برای ساخت جعبه دارای انواع گوناگون با ویژگی های متفاوت است نظیر جعبه هایی که از مقوای ایندربردی پشت طوسی و پشت سفید ساخته می شود که بیشتر برای محصولات الکترونیکی و سبک و کم وزن استفاده می شود، جعبه های هاردباکس با مقاومت و استحکام بالا و طراحی زیبا برای محصولات لوکس و…. استفاده می شود و جعبه هایی که با مقوا کرافت یا کرجی ساخته می شود برای محصولات با وزن بالا مناسب است.

جعبه شیشه ای و طلقی: جعبه شیشه ای وطلقی یکی دیگر از جعبه های بسیار خوب برای صادرات کالاهای گوناگون به شمار می آید که به دلیل شفافیت جعبه این امکان را برای مخاطب فراهم می کند که به راحتی محصول درون جعبه را ببیند به ویژه محصولات فانتزی مانند عروسک و لوازم آرایشی بهداشتی، کالاهای تزئینی نظیر انواع شمع ها، مواد خوراکی مانند خشکبار و انواع شکلات و…. است.

پیشنهاد مطالعه بیشتر: کارتن سه لایه چیست

نکات مهم در هنگام سفارش جعبه

نکات مهم در هنگام سفارش جعبه

یکی از مهمترین بخش ها اقتصادی برای هر کشوری بحث صادرات است زیرا هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ امنیت ملی حائز اهمیت است بنابراین برای رونق هرچه بهتر و بیشتر این بخش باید از روش های کارآمد استفاده کرد تا در بازار رقابت بین الملل بتوان با سایر کالاها رقابت کرد و پیروز میدان رقابت شد بنابراین نوع بسته بندی و جعبه های مورد استفاده در این زمینه یکی از مهمترین بخش ها است که بتواند علاوه بر حفظ و نگهداری کالا، معرف بسیار خوبی برای کالای مورد نظر باشد و همچنین نظر هر بیننده ای را با فرهنگ های مختلف به خود جلب کند بنابراین برای تهیه و ساخت جعبه های صادراتی باید به نکات مهمی توجه داشت از جمله:

طراحی جعبه مناسب

اولین نکته برای ساخت جعبه های صادراتی طراحی جعبه است زیرا طرح اولیه جعبه مانند نقشه راه برای تولید جعبه است اگر این طرح عالی و بی نقص باشد شما می توانید با توجه به آن جعبه ای عالی و منحصر به فرد بدون هیچ گونه عیب و ایرادی را به راحتی بسازید تا علاوه بر حفظ و حراست از کالا به جهت زیبایی منحصر به فرد خود یک تبلیغات حرفه ای و گویا در بین سایر رقبا باشد.

چاپ جعبه صادراتی

دومین نکته حائز اهمیت در تهیه و تولید جعبه های سفارشی نوع چاپ جعبه است زیرا جعبه قرار است در بازار بین المللی زبان گویای فرهنگ، هنر و ادب شما و همچنین بیانگر کیفیت و مرغوبیت کالا به همگان باشد بنابراین انتخاب چاپ و دستگاه چاپ مناسب جهت چاپ طرح و نقش و آرام و لوگو بر روی جعبه می تواند یک قدرت بی بدلیل در بازار رقابت برای کالا و محصول شما به حساب آید.

قیمت جعبه صادراتی

قیمت جعبه صادراتی

قیمت جعبه های صادراتی مانند سایر جعبه های دیگر به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله تیراژ جعبه و مقدار جعبه های سفارشی، ابعاد و اندازه جعبه، نوع مقوا، نوع چاپ و….اگر به دنبال جعبه ای زیبا و شکیل با طراحی منحصر به فرد و درعین حال مقاوم و بادوام با قیمتی استثنائی هستید کافی است که با کارشناس فروش ما در موسسه هرمس دیزاین تماس حاصل فرمایید.

تولید جعبه صادراتی

تولید جعبه صادراتی

در دنیای رقابتی امروز که هر کدام از کشورها می خواهند سهم بیشتری در صادرات داشته باشند و بتوانند بازار بیشتری را به کالای خود اختصاص دهند یکی از مهمترین مسائلی که قبل از هر چیزی اهمیت ویژه ای دارد و جایگاه مهمی در بین پارامترهای دیگر به خود اختصاص می دهد نوع بسته بندی و جعبه بسته بندی کالا است که علاوه بر حفاظت و ماندگاری کالا، با طراحی ویژه خود زبان گویایی جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر کالا است و گاهی به خوبی می تواند بیانگر فرهنگ و آداب یک ملت به سایر کشورهای دیگر باشد بنابراین جعبه های صادراتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است پس لازم است که این جعبه ها را با رعایت بالاترین اصول مدیریت کیفیت و مرغوبیت با بهره گیری از بهترین متریال و مواد اولیه به کمک دستگاه و ماشین آلات خاص تولید کرد.

موسسه هرمس دیزاین یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی جعبه و جعبه های صادراتی به خصوص هاردباکس است که به کمک تیم حرفه ای خودو طراحان ماهر و با بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها با سالها تجربه در خدمت شما عزیزان است.

کافی است جهت ثبت سفارش خود و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در موسسه تماس حاصل فرمایید.