انواع جعبه چوبی النگو

جعبه چوبی النگو

جعبه چوبی النگو  یک وسیله کاربردی برای نگهداری از زیورآلات و اکسسوری های مختلف است که علاوه بر حراست از جواهرات زینت بخش آنها نیز هست. جعبه های طلای موجو در بازار و طلافروشی ها آن حس شکیل بودن و نفیس بودن را به خریدار القا نمی کنند. شما می توانید به عنوان سازنده طلا و یا طلافروش، جعبه های طلا و جواهر اختصاصی با نام تجاری اختصاصی خود را داشته باشد.

طراحی و تولید جعبه چوبی النگو

مجموعه چاپ و بسته بندی هرمس دیزاین تولید کننده انواع جعبه های چوبی النگو فنری و کلاسیک به صورت سفارشی و اختصاصی است. ما می توانیم جعبه های چوبی را با توجه به نیاز شما در طرح، رنگ و ابعاد دلخواه شما طراحی و تولید نماییم.

انواع مختلف جعبه های چوبی النگو هرمس دیزاین

جعبه های چوبی موجود در این مجموعه از تنوع بی نظیری برخوردار هستند که می توان به انواع جعبه چوبی النگو فنری و کلاسیک اشاره کرد و البته از نظر طراحی روی جعبه می توان به انواع جعبه چوبی ساده،  جعبه چوبی مینا کاری شده، جعبه چوبی خاتم کاری شده، جعبه چوبی مینیاتوری، جعبه چوبی سنتی، جعبه چوبی رنگی و … اشاره کرد.

تولید جعبه چوبی النگو به صورت عمده

تولید جعبه چوبی النگو به صورت عمده با کیفیت ترین مواد و چوب با انواع روکش در کوتاه ترین زمان ممکن با انواع خدمات طلاکوب و نقره کوب در مجموعه هرمس دیزاین امکان پذیر است.

سفارش جعبه چوبی النگو

حداقل تعداد سفارش جعبه چوبی طلا و جواهرات در مجموعه چاپ و بسته بندی  هرمس دیزاین 100 عدد از یک مدل و طرح است. شما می توانید سفارش خود را از طریق سایت و یا تماس تلفنی ثبت نمایید.

در هنگام خرید و یا سفارش تولید جعبه چوبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید جعبه چوبی النگو و یا سفارش جعبه چوبی النگو به جنس چوب به کار رفته در جعبه، نوع جواهری که مد نظر دارید، ابعاد جعبه، تعداد، طراحی خارجی و داخلی، پوشش درون جعبه، قفل دار بودن و یا نبودن درب جعبه، تعداد پارتیشن و… توجه نمایید.

سوالات متداول

حداقل تعدا سفارش چندتا هست؟

حداقل تعداد سفارش از یک طرح و مدل 100 عدد می باشد

آیا خدمات چاپ بر روی جعبه چوبی انجام می شود؟

خدمات طلا کوب کردن، نقره کوب کردن و….  بر روی جعبه ها انجام میگیرد.

آیا هر نوع جعبه چوبی را می توان ساخت؟

بله همه جعبه ها در ابعاد، طرح و رنگ دلخواه شما در مجموعه هرمس دیزاین قابلیت طراحی و تولید دارند.

نحوه ثبت سفارش در هرمس دیزاین چگونه است؟

شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایید.

غیر حضوری:

سایتاز طریق فرم ارتباط با ما درون سایت اطلاعات خود را ثبت نمایید کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

واتساپ

تلگرام

تماس مستقیم

حضوریبا حضور در دفتر مرکزی و یا کارگاه تولیدی هرمس دیزاین به صورت حضوری با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و آنها راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند همچنین می توانید نمونه کارهای ما را نیز مشاهده نمایید.

آیا امکان مشاهده نمونه اولیه وجود دارد؟

بله مجموعه هرمس دیزاین تمامی طرح های اولیه را به صورت گرافیکی برای مشتریان خود ارسال می کند.

چگونه از کیفیت کار مطمئن شوم؟

شما می توانید به صورت حضوری به مجموعه هرمس دیزاین مراجعه نمایید و از طرح ها و نمونه های اجرا شده توسط تیم ما دیدن فرمایید.

نحوه ارسال سفارشات به چه شکل هست؟

بعد از اتمام کار با توجه به قرار داد و توافقی که بین مجموعه و مشتریان گرامی صورت می گیرد امکان تحویل سفارشات در محل شرکت، چاپخانه و یا از طریق باربری وجود دارد.