موثرترین انواع تبلیغات برای رشد انفجاری کسب و کارهای کوچک و بزرگ

تبلیغات چیست

تبلیغات چیست

تبلیغات در واقع راه و روشی برای برقراری ارتباط غیر شخصی میان افراد مختلف است و یک روش و شیوه ایده‌آل برای ابلاغ پیام و ترویج کالا و خدمات شما است و یک تکنیک کارآمد برای انتقال اطلاعات لازم در مورد کسب و کار شما برای تعداد زیادی از مشتریان و مخاطبان و یک فرایند که با ارائه اطلاعات مفید و مختصر سعی در ترغیب و  تشویق مخاطب هدف برای استقبال و خرید از کالا و محصولات مورد نظر می باشد.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی در واقع همان فرایند چاپ و تکثیر اطلاعات طراحان و گرافیست ها است که ابزاری را در اختیار افراد قرار می دهند تا بتوانند اطلاعات کسب و کار خود را در اختیار مخاطب هدف قرار دهند و در واقع همان بازاریابی است که از طریق رسانه های فیزیکی در دسترس مخاطبان زیادی قرار می گیرند نظیر:

کاتولوگ

کاتالوگ

کاتالوگ در واقع یک دفترچه یا کتابچه است که به طور مختصر و مفید اما کامل و جامع به معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و تولیدی های شما می پردازد و در واقع رابط میان تولید کننده و مصرف کننده است و اطلاعات مفیدی نظیر نام کالا، مدل، شماره، تصویر و …. با مشخصات کامل و توضیحات مختصر در این زمینه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و به افراد در تصمیم گیری نهایی کمک می کند.

بروشور

بروشور

بروشور یکی از اقلام چاپی بسیار مفید و پرطرفدار است که از چند صفحه یا همان ( لت ) متصل به هم تشکیل می شود که لت ها می توانند در ابعاد و اندازه های مختلف و در فرم های گوناگون تا شوند.

بروشور یک ابزار بسیار کاربردی برای معرفی مختصر محصولات و خدمات و ویژگی های مربوط به آنها است و این امکان را برای اشخاص فراهم می کند تا بتوانند به راحتی محصولات مختلف را با ما با هم مقایسه کنند.

بروشورها در واقع  یک ابزار  بسیار ملموس و معتبر در امر بازاریابی محسوب می شوند.

ست اداری

ست اداری

ست اداری یکی از محصولات چاپی و بازاریابی و یکی از فاکتورهای مهم در امر تبلیغات و رقابت با سایر رقبا محسوب می‌شود که شامل اقلامی مانند سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه اداری، فولدر، لیبل، خودکار تبلیغاتی و … با طرح و آرم و لوگو یکسان و منسجم جهت هویت بخشیدن به کار و کسب شما و بیانگر اعتبار و برند تجارت شما به همگان و جلب اعتماد مخاطب و جهت سهولت در روند امور اداری و تجاری تهیه و تولید می شود.

اصول جذب مشتری جدید با کارت ویزیت

پاکت اداری

پاکت اداری

یکی از ابزار هایی که علاوه بر اینکه بیانگر اعتبار موسسه و شرکتها است، نقش منحصر به فردی در ارائه خدمات درون سازمانی و برون سازمانی دارد و سبب حفظ نامه و مراسلات و قراردادها و محتویات درون خود می شود.

وسیله ای برای برقراری ارتباط پایدار با مخاطب و بیانگر ارزش اعتباری است که شما برای مخاطب قائل هستید و یک ابزار حرفه ای و کم هزینه برای تبلیغات و بازاریابی و یک وسیله ایده‌آل برای ایجاد هویت بصری مناسب برای کسب و کار شما محسوب می شود.

فاکتور مشتری و بررسی اصول طراحی فاکتور

تراکت تبلیغاتی

تراکت

تراکت تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها و شیوه های تبلیغات است و در واقع یک برگه چاپی بدون تا است که حامل پیامی ساده با طراحی های زیبا و خاص که صاحبان کسب و کارها برای معرفی کالا و خدمات خود، اعلام رویداد یا مناسبت خاص و یا عنوان کردن تاریخ نمایشگاه و… برای جلب توجه و نظر مخاطب استفاده می کنند.

سر برگ اختصاصی

سربرگ ها جز ضروری ترین اولویت های هر کسب و کاری به حساب می آیند و جز یکی از اقلام ست اداری هستند که با آرم و لوگو مشخص اداره و سازمان بیانگر هویت و برند شما محسوب می‌شوند و برای نظم بخشیدن به یادداشت های اداری و رسمی و برای نوشتن نامه های درون سازمانی و برون سازمانی به افراد حقیقی و حقوقی به کار گرفته می‌شوند.

کارت ویزیت

کارت ویزیت

 کارت ویزیت یک کارتی با ابعاد و اندازه های مشخص و اشکال مختلف و روکش های گوناگون جهت تبلیغات و بازاریابی هدفمند با ارائه اطلاعات و مشخصات مشخص مانند نام، آدرس کسب و کار، تلفن و لوگو و…. جهت معرفی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات شما با مخاطب جهت شناساندن هرچه بیشتر هویت و برند و حرفه و محصول و خدمات شما به همگان و مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما تهیه و تولید می شود.

هارد باکس

هارد باکس

هارد باکس یا جعبه سخت یک جعبه با ظاهر شکیل و زیبا و از لحاظ ساختاری از یک یا چند لایه مقوای سخت با روکش کاغذ، گلاسه، چرم و… ساخته می شود و نوعی روش بسته بندی برای محفاظت و نگهداری تمام عیار از کالا و محصول درون خود به حساب می‌آید.

و با توجه به طراحی خاص و استحکام بالا و به کارگیری رنگ های زیبا و ویژگی های منحصر به فرد جهت اعتبار بخشیدن به کالا، همراه با حسی از تجمل و ظرافت سبب برند سازی و ماندگاری اسم و برند شما می شود و برای محصولات لوکس و متفاوتی نظیر زیور آلات، ست ساعت، عطر و…. استفاده می شود.

جعبه ایندر بردی

جعبه هایی با اندازه و ابعاد و جنس های مختلف با ماندگاری و طول عمر متفاوت و کارایی بالا که از مقوای ایندربرد، مقوای انعطاف پذیر با استحکام بالا و مقاومت عالی به صورت دو رو سفید که یک طرف آن مات و طرف دیگر آن براق است و و چاپ بر روی قسمت براق آن انجام می شود، ساخته می شود.

جعبه لمینتی

جعبه لمینتی یکی از جعبه ها و کارتن های لوکس و بسیار شکیل و زیبا در امر بسته بندی است که لمینت بر روی تمام کارتن های دو لایه، سه لایه و…. قابل پوشش است.

و به علت طراحی زیبا و منحصر به فرد و چاپ تمام رنگی بسیار عالی که بر روی لمینت صورت می گیرد و همچنین کیفیت بالا که خود سبب مقاومت بسته بندی و سهولت حمل و نقل و جابجایی کالا و محصول درون خود می شود.

گزینه بسیار مهم برای بسته بندی کالا و محصولات چه برای بازار داخلی و چه خارجی به خصوص صادرات به سایر نقاط جهان محسوب می شود.

کارتن لوکس

کارتن لوکس با طراحی زیبا و منحصر به فرد و رنگ های زیبا و روکش خیره کننده یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی هدایای نفیس و ارزشمند و کالاهای لوکس و لاکچری و گران قیمت به حساب می‌آید.

که به راحتی سبب افزایش ارزش محصول درون خود و تقویت نام و برند تجاری می شود و بیانگر کیفیت و جذابیت و لوکس بودن کالا و محصول درون خود می شود.

کارتن مادر

کارتن مادر یکی از انواع کارتن های شناخته شده در سطح جامعه است که دارای سایزی بزرگ است که اغلب بدون چاپ می باشد و به علت مقاومت بالای این نوع کارتن سبب حفظ و مراقبت هرچه بیشتر بسته بندی های و کارتن ها و جعبه های کوچکتر  که درون خود جای داده است در حین حمل و نقل و جابجایی می شود.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی از جمله روش‌های فوق العاده برای بازاریابی و تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطب است و به راحتی سبب معرفی هویت و برند تجاری شما می شود و مجموعه ای از محصولات مختلف مانند (خودکار، سالنامه، لیوان، ماگ، تقویم،ساعت، و…‌) با آرم و لوگو و نام تجاری مخصوص که بر روی آن حک شده و بیشتر در نمایشگاه ها و رویدادها و تبریک سال نو و… به عنوان هدیه به مشتری ارائه می‌شود.

و به خوبی تصویر شرکت و برند شما را در ذهن و یاد مخاطب منعکس می‌کند و به راحتی می تواند یادآور خدمات و کالا و محصول شما به همگان باشد.

موسسه هرمس دیزاین با سابقه طولانی و بهره گیری از نیروهای متخصص و کاردان و خلاق در حوزه طراحی های منحصر به فرد و ایده های تبلیغاتی جدید و به روز و همچنین ارائه بهترین تبلیغات چاپی، آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

تبلیغات پستی

تبلیغات پستی

امروزه ابزارهای زیادی برای ایجاد ارتباط با مخاطب و روش های گوناگونی برای تبلیغات و بازاریابی محصولات مختلف در بازار وجود دارد، اما با وجود تبلیغات و بازاریابی آنلاین که امروز روز به روز گسترش یافته و در تمامی مراحل زندگی افراد جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است هنوز تبلیغات و بازاریابی آفلاین به دلایل مختلف مانند هزینه های پایین و طرفداران زیاد توانسته است جایگاه خود را حفظ کند و بسیاری از سازمان‌ ها و تولیدی ها و شرکت های مختلف از این روش ها برای تبلیغات و بازاریابی خود بهره بگیرند از جمله:

تبلیغاتی پستی که یک روش تبلیغات آفلاین اما مستقیم است که تسهیلاتی برای مخاطب فراهم کرده است تا بتواند از طریق پست اقدام به سفارش و خرید کند و به دلیل سادگی و فراگیری این روش برای همگان، قابل استفاده در هر رده سنی می باشد.

و همچنین افراد می توانند از این طریق اطلاعات مورد نیاز برای تبلیغات محصول همراه با سایر ابزارهای تبلیغاتی نظیر کاتالوگ، کارت ویزیت، کارت پستال، مجله و….. را از طریق پست به دست مشتریان و مخاطبان خود برسانند.

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی

امروزه با توجه به افزایش جمعیت جهان و با توجه به افزایش درخواست کالا و خدمات و نیز تولید کالاهای مشابه هر کسب و کاری برای معرفی و ایجاد محبوبیت کالا و خدمات خود نیاز به تبلیغات گسترده و موثر و مستمر دارد و از طرفی به دلیل گسترش و پیشرفت علم و تکنولوژی تبلیغات از روش‌های سنتی فاصله گرفته و تبلیغات بصری در رسانه‌های تصویری محبوبیت فراوان یافته است.

تبلیغات تلویزیونی یکی از پرطرفدار ترین نوع تبلیغات محسوب می شود و با وجود بیننده های بسیار زیادی که در سراسر جهان هنوز یکی از اولویت های روزمره خود را دیدن تلویزیون و برنامه های متفاوت آن می دانند تبلیغات تلویزیون بهترین گزینه برای تبلیغات هدفمند می باشد.

تبلیغات تلویزیون گرچه هزینه تولید و پخش بیشتری نسبت به سایر تبلیغات دیگر دارد اما این قابلیت را نیز دارد که به طور همزمان با بیننده بیشتری ارتباط برقرار کند.

تبلیغات تلویزیون با توجه به یک ایده و تفکر خاص محتوای تبلیغاتی مورد نظر را در مورد کالا یا خدمات در زمان اندکی که در اختیار دارد که غالباً بین ۱۵ تا ۶۰ ثانیه می باشد و آنقدر طولانی نیست که بیننده را خسته کند پیام مورد نظر و اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و با توجه به محتوا و داستان و رویداد خاص و جذابیت های بصری و صوتی و..‌. که در آن به کار رفته است به خوبی نظر مخاطب را به خود جلب می کند.

تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی

یکی از روش های قدیمی تبلیغات، تبلیغات رادیویی است که هنوز هم با وجود گذشت زمان و پیشرفت روش های نوین تبلیغات پابرجا است و طرفداران خاص خود را دارد و جز یکی از شیوه های تبلیغاتی هدفمند در مورد کالا و خدمات خاص می باشد.

تبلیغات رادیویی با توجه به اینکه به صورت شنیداری است نه بصری و به طور غیرمستقیم بر ذهن مخاطب اثر می گذارد بنابراین در این شیوه تبلیغات باید با دادن اطلاعات کافی و لازم و مشخصات ویژه از محصول و خدمات و دادن آگاهی لازم از برند و اطلاعاتی که سبب آشنایی بیشتر و افزایش آگاهی مخاطب با کالا و خدمات می شود غافل نماند.

تبلیغات پادکست

قبل از آنکه بخواهیم شیوه و روش تبلیغاتی پادکست را توضیح دهیم لازم است که اطلاعاتی مختصر در مورد پادکست را رائه دهیم.

پادکست: یا واژه انگلیسی podcast نوعی محتوای تدوین شده و یکسری فایل های به صورت صوتی و شنیداری پی در پی و پیوسته حول موضوع و عنوان مشخص است که مخاطبان آن را به صورت یک پخش کننده موسیقی دیجیتال به صورت اشتراکی یا رایگان دریافت می‌کنند و گوش میدهند.

پادکست تبلیغاتی چیست

تبلیغات پادکست

پادکست ها یک روش جدید و یک ابزار تبلیغاتی برای برندهای مختلف است که از طریق حس شنوایی سبب جلب نظر مخاطب خود می شوند.

پادکست ها به دلیل انعطاف پذیری و سازگاری با تمامی پلتفرم های مختلف مانند (تلفن همراه، کامپیوتر و…) و در دسترس بودن آن در هر زمان و مکانی برای مخاطب و دارا بودن موضوع و محتوای جذاب و عالی و شیوه روایتگری جذاب و قدرت داستان‌ پردازی بالای آن، این روش را به یک شیوه و روش تبلیغاتی پرطرفدار در بین برندهای مختلف تبدیل کرده است.

تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی

امروزه با توجه به رشد فزاینده و روز افزون استفاده افراد از تلفن همراه تبلیغات به واسطه موبایل به یکی از بهترین روش های تبلیغات برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده است.

امروزه گوشی همراه جز یکی از ضروری و پرکاربردترین ابزارهای زندگی بیشتر افراد و یک امر جدایی ناپذیر از زندگی همه افراد جامعه شده است به طوری که روزانه افراد نیمی از زمان خود را صرف گوشی همراه خود می کند و همین امر باعث شده که موبایل، تبلت یا سایر دستگاه ارتباطی بی‌سیم به یکی از بهترین روش ها و شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی به جای سایر روش های سنتی و قدیمی تبدیل شده است.

در واقع تبلیغات موبایلی یک اصطلاح برای تمامی آگهی هایی که به صورت پیامک متنی، آگهی تکمیلی و نصبی، بر روی برنامه های تلفن همراه یا در صفحات وب سایت یا ویدیوها فلش، تبلیغ از طریق بازی، تبلیغات صوتی و…که بر روی صفحه نمایش موبایل،تبلت و….به نمایش درآمده گفته می شود.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ( Social media ) یا شبکه های اجتماعی ( Social media channels ) برنامه های کاربردی مبتنی بر فناوری رایانه‌ای، وب و اینترنت است و مجموعه از کانال‌ های ارتباطی آنلاین که به کاربران این اجازه را می‌دهد که به تولید محتوا بپردازند.

و همچنین بتوانند به راحتی اطلاعات ایده ها و علایق شخصی و سایر شکل های گفتگو را از طریق شبکه های مجازی در قالب بستر های مانند وب سایت، تبلت، تلفن همراه و…. به صورت چندگانه و چند لایه با هم تعامل داشته باشند.

رشد روزافزون استفاده از رسانه های اجتماعی و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی این امر سبب شده است که صاحبان کسب و کار از آن به عنوان یک روش بسیار عالی برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود بهره بگیرند و با شناسایی مخاطبان هدف از پلتفرم های  مختلف شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، اسنپ چت، یوتیوب، تیک تاک و…. برای تبلیغات و بازاریابی و به اشتراک گذاشتن پیام خود استفاده کنند.

تبلیغات در فضای باز و اماکن عمومی

تبلیغات در اماکن عمومی

تبلیغاتی که در فضای بیرون انجام می شود یکی از روش های پویا و بسیار ایده آل برای تبلیغات و بازاریابی است.

تبلیغات شهری و استفاده از فضا و اماکن عمومی از گرافیتی یا بیلبوردها و… در اماکن پر تردد، با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فرد و خلق آثار بصری چشم‌نواز سبب می‌شود که به‌راحتی با افراد جامعه ارتباط برقرار کند و مخاطب در دنیای واقعی با برند و کالا و خدمات شما آشنا شود.

امروزه با وجود گسترش روش ها و شیوه های تبلیغات اما هنوز تبلیغات بیرونی و در فضای شهری و اماکن عمومی بسیار محبوب و پر طرفدار است زیرا به راحتی  سبب شده است که برند شما در هر زمان و مکانی در معرض دید جمعیت زیادی از مردم بدون هیچ هدف‌گذاری خاصی قرار بگیرد و به جهت ایجاد تنوع در محیط و ایجاد جذابیت بصری و داشتن زیبایی های خاص و عدم آلایندگی و جذب حداکثری مخاطب و مقرون به صرفه بودن یکی از روش های بسیار عالی تبلیغات به حساب آید.