هاردباکس تلسکوپی چیست؟ در دنیای امروز شاهد رقابت شدید بین کسب و کارهای مختلف بر سر کسب بازار حداکثری و فروش بیشتر و جذب مخاطب بیشتر هستیم، بدین منظور علاوه بر حفظ کیفیت و مرغوبیت کالا و محصول خود به دنبال راه هایی برای ارتقاء کسب و کار خود و دستیابی به جایگاه ویژه برای محصول خود هستند که هویت و برندی نام آشنا برای خود ایجاد کنند و همچنین انعکاسی زیبا و چشم نواز از محصول به مخاطب ارائه دهند و بدین ترتیب فروش کالا و محصول خود را توسعه دهند که تمامی این اتفاق ها زمانی میسر می شود که از سبک مناسب برای نحوه عرضه کالا و خدمات خود استفاده کنند بدین جهت به دنبال خلاقیت و نوآوری در طراحی بسته بندی و ارائه یک جعبه زیبا و شکیل مانند جعبه های سخت و هارد باکس که به خاطر مقاومت و ماندگاری بالا بسیار کاربردی است و حمل ونقل کالا را سهل و آسان کرده است، هستند.

هاردباکس ها از مقوای سخت با روکش های نظیر کاغذ، چرم و…. در سایز و اندازه های گوناگون و در مدل های مختلف نظیر هارد باکس تلسکوپی تهیه و تولید می شود که به جهت ظاهری زیبا و لوکس و ظرافت های ویژه در ساختارش اعتبار دو چندانی به کالا و محصول درون خود می بخشد.

موسسه هرمس دیزاین با ارائه طراحی های خلاق و به روز و مدرن یکی از موسسه های بنام در عرصه طراحی و تولید انواع هارد باکس ها به ویژه هارد باکس تلسکوپی است که با ارائه این مقاله در صدد است تا شما عزیزان با شناخت بیشتر این نوع هارد باکس و کاربردها و ویژگی های آن یک جعبه ایده ال جهت بسته بندی محصول خود را سفارش دهید.


سفارش هارد باکس


هاردباکس تلسکوپی چیست

هارد باکس تلسکوپی چیست

هاردباکس تلسکوپی یا درب و زیره یکی از اولین و ساده ترین مدل های رایج هارد باکس موجود در بازار است که از دو تکه متصل به هم و یک درب جدا ساخته می شود که به راحتی داخل یکدیگر قرار می گیرد و از مقوا های سخت با گرماژهای بالا و از روکش های گوناگون نظیر گالینگور، گلاسه، چرم، مخمل و..‌‌‌‌. در سایز و ابعاد مختلف با کیفیت و ماندگاری و مقاومت بالا ساخته می شود که به جهت ویژگی های منحصر به فرد آن از جمله هارد باکس های پر کاربرد و پرطرفدار در بین بسیاری از افراد است.


هارد باکس یا جعبه سخت چیست


ویژگی های هاردباکس تلسکوپی

ویژگی های هارد باکس تلسکوپی

هاردباکس تلسکوپی یکی از هارد باکس های ویژه است که ویژگی های فراوانی دارد از جمله:

_ استحکام و مقاومت بالای جعبه در برابر عوامل گوناگون که سبب ماندگاری جعبه و ماندگاری آرام و لوگوی درج شده بر روی جعبه می شود.

_ یک محافظ ایده ال برای کالا و محصول درون خود که امنیت محصول را دو چندان می کند.

_ ایجاد زمینه مناسب برای اضافه کردن هر گونه طرح، نقش و تصویر، برجستگی و….

_ کیفیت بالا و مرغوبیت عالی

_ زیبایی و ظاهری لوکس که تصویر بهتری از محصول شما ارائه می دهد.

_ تنوع در طرح و رنگ و انواع روکش مطابق با خواست و سلیقه مخاطب

_ عدم محدودیت در سایز و ابعاد

_ امکان اضافه کردن خاصیت مغناطیسی و…..

کاربردهای هارد باکس تلسکوپی( درب و زیره )

کاربردهای هارد باکس تلسکوپی( درب و زیره )

هاردباکس تلسکوپی یا درب و زیره به جهت ویژگی های منحصر به فرد یکی از هارد باکس های ویژه و پرطرفدار در بین تمامی صنایع است که برای بسته بندی بسیاری از کالا و محصولات مورد استفاده قرار می گیرد نظیر:

_ بسته بندی انواع کالاهای لوکس

_ محصولات و کالاهای صادراتی

_ صنعت پوشاک و لباس

_ صنایع دستی

_ جواهر و اکسسوری

_ عطر و ادکلن

_ ست چرمی

_ کیف و کفش

_ لوازم آرایشی

_ کالاهای دیجیتالی و الکترونیکی

_ مواد غذایی به ویژه شیرینی، خشکبار و زعفران


سفارش هارد باکس


طراحی و تولید هارد باکس تلسکوپی

طراحی و تولید هارد باکس تلسکوپی

امروزه شاهد به کارگیری جعبه های سخت و هارد باکس برای محصولات گوناگون در سراسر دنیا هستیم که همین امر بیانگر اهمیت صنعت طراحی و تولید هارد باکس به عنوان یکی از صنایع مهم در دنیای امروز است که توسط تولید کنندگان مختلفی برای بسیاری از کسب و کارها انجام می شود جالب است بدانید که طراحی و تولید هارد باکس به ویژه هارد باکس تلسکوپی ابتدا نیاز به یک طرح اولیه بر اساس یک نقشه و الگو برای طراحی نهایی دارد تا طبق آن ابعاد هارد باکس، نوع متریال به کار رفته، نوع روکش، رنگ، نوع چاپ و سایر عوامل دیگر را تعیین کنند تا یک هارد باکس با کیفیت و مرغوب را مطابق با خواست و سلیقه مخاطب طراحی و تولید کنند و سپس توسط دستگاه برش و چاپ و… تهیه و تولید شود.

نکته حائز اهمیت در این راستا نوع طراحی هارد باکس است که با توجه به میزان دانش، خلاقیت، مهارت و تجربه طراح متفاوت است، موسسه هرمس دیزاین با همکاری طراحان متخصص و با تجربه و به کارگیری به روز ترین دستگاه های موجود در بازار زمینه را برای ساخت انواع و اقسام هارد باکس ها به ویژه هارد باکس تلسکوپی برای شما فراهم کرده است تا با اطمینان خاطر هارد باکس منحصر به فرد و دلخواه خود را داشته باشید که به راحتی نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

قیمت هاردباکس تلسکوپی

قیمت هارد باکس تلسکوپی

هارد باکس تلسکوپی به جهت ویژگی های فراوان یکی از جعبه های پرطرفدار در بین انواع مختلف جعبه ها است که کسب و کارهای بسیاری تمایل دارند از این نوع جعبه برای بسته بندی محصول و کالا خود استفاده کنند اما اختلاف قیمت‌ این جعبه با سایر جعبه ها یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری بسیاری از کسب و کارها برای سفارش طراحی و تولید این جعبه است.

قیمت هارد باکس تلسکوپی به عوامل گوناگونی از جمله: جنس متریال به کار رفته، تعداد و تیراژ جعبه، سایز و ابعاد جعبه، جنس روکش و پوشش جعبه، نوع طراحی و روش ساخت هارد باکس و …. بستگی دارد.

موسسه هرمس دیزاین با توجه به پایبندی به اصول طراحی و تولید انواع جعبه به همراه تیم حرفه ای و خلاق خود و با به کارگیری با کیفیت ترین و مرغوب ترین متریال های موجود در بازار و بهره گیری از بهترین دستگاه های تهیه و تولید هارد باکس یکی از شرکت های بنام و متعهد در عرصه صنعت طراحی و تولید انواع جعبه ها به خصوص هارد باکس تلسکوپی است که با ارائه بهترین طرح ها و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در خدمت شما عزیزان است، جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وب سایت موسسه یا از طریق شماره های مندرج در وب سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.