امروزه با پیشرفت صنعت بسته بندی شاهد انواع و اقسام مختلف بسته بندی های گوناگون با ویژگی های مختلف هستیم که علاوه بر ظاهر و طراحی زیبای جعبه و نوع روکش جعبه بحث حفاظت و امنیت کالا نیز حائز اهمیت است همین امر سبب می شود یکی از مهمترین ویژگی های بارز در بسته بندی عالی وجود یک فوم یا ابر داخل جعبه به عنوان ضربه گیر به حساب آید که بیشتر در جعبه های هدایا، جعبه های تبلیغاتی، جعبه محصولاتی نظیر وسایل شیشه ای، بلور، زیوارآلات، وسایل دیجیتالی و صنعتی و…. کاربرد دارد، که علاوه بر اینکه سبب ثابت شدن محصول درون جعبه می شود و از تکان خوردن کالا درون جعبه جلوگیری می کند سبب حفاظت محصول در عین حمل و نقل و صدمات احتمالی و هرگونه خط و خش بر روی محصول نیز می شود و همچنین علاوه بر تامین ایمنی لازم برای محصول ظاهری زیبا و شکیل به جعبه می بخشد که سبب معرفی هر چه بهتر برند و نام تجاری شما به مخاطبین می شود.

موسسه هرمس دیزاین با سالها تجربه در زمینه تهیه و تولید انواع ابرها و فوم های ضربه گیر در کنار شما است تا با ارائه توضیحاتی مختصر و مفید در مورد این بخش از جعبه سازی اطلاعات لازم و کافی جهت تصمیم گیری هر چه بهتر شما عزیزان را در اختیارتان قرار دهد.


سفارش هاردباکس


ابر داخل جعبه

ابر داخل جعبه

در حال حاضر یکی از روش های رایج جهت استفاده از ضربه گیر و نگهدارنده محصول درون بسته بندی، استفاده از ابرها است که روشی آسان و ساده و در عین حال مقرون به صرفه است که دارای انواع سایز ها و ابعاد گوناگون با ضخامت های مختلف است و علاوه بر حفظ و نگهداری و فراهم کردن محیطی امن برای درون  محصول جعبه ظاهری زیبا به کار می بخشد.

جالب است بدانید که ابرها به خاطر اینکه از فوم ها نرم تر هستند ساده تر برش می خورند و به همین دلیل به راحتی می توان آن را به شکل و قالب جعبه برش داد.

ویژگی های ابر داخل جعبه

با توجه به اینکه در کجا و به چه منظوری از ابرها استفاده کنید ویژگی های گوناگونی دارد که باید قبل از استفاده از آن به عنوان ضربه گیر حتما به این ویژگی ها توجه کنید. ویژگی های از قبیل:

_ تنوع رنگی ابرها که باید با رنگ جعبه متناسب باشد

_ قطر جعبه و نوع قرار گرفتن ابر درون جعبه

_ اندازه جعبه

_ دانسیته ابرها

_ طول عمر ابرها

و….

فوم داخل جعبه

فوم داخل جعبه

یکی دیگر از ضربه گیر ها و نگهدارنده های بسیار خوب فوم ها است که به جهت کیفیت عالی و زیبایی و استحکام و مقاومت بیشتر نسبت به ابرها و حفظ کردن شکل و فرم جعبه بیشتر برای جعبه های لوکس مانند عطر و ادکلن و جعبه هدایا، جعبه های صنعتی و جعبه های صادراتی استفاده می شود.

فوم ها دارای ابعاد گوناگونی اند و بدین جهت برای استفاده در ابعاد و سایز های گوناگون در جعبه ها و بسته بندی های مختلف محدودیتی نیست و همچنین فوم ها دارای انواع گوناگونی است از جمله فوم پلی اتیلین، فوم اورتان، فوم استایرن و… که شما می توانید برای زیبایی هر چه بیشتر فوم ها از روش های مختلف کاغذی، پارچه ای، جیر، چرم و…. استفاده کنید.

با توجه به تمامی ویژگی های منحصر به فرد و تنوع رنگی آن کاربرد فوم ها فقط به صنعت بسته بندی و جعبه سازی محدود نمی شود بلکه در صنایع گوناگونی نظیر صنعت کفش، خودرو و… نیز کاربرد دارد.

ویژگی های فوم

ویژگی های فوم

فوم ها به جهت ویژگی های متنوع و منحصر به فرد محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد به ویژه فعالان در صنعت بسته بندی دارد ویژگی های از قبیل:

_ قابلیت انعطاف بسیار زیاد

_ تنوع بسیار در رنگ بندی

_ استحکام و مقاومت بسیار زیاد

_ برش دقیق و ظریف

_ خاصیت نگهدارنده و ضربه گیری بسیار عالی


قیمت هاردباکس


قیمت فوم داخل جعبه

عوامل گوناگونی در تعین قیمت فوم  و ابر به کار رفته درون جعبه و بسته بندی ها تاثیر دارد از جمله ضخامت، جنس، قطر، ابعاد و ارتفاع، پیچیدگی کار، شکل و برش و سایر فاکتورهای دیگر که سبب تفاوت قیمت در انواع فوم و ابر می شود و همچنین به جهت مراحل پیچیده تر ساخت فوم قیمت تمام شده آن از ابر بیشتر می شود و نیز به جهت چگالی بیشتر فوم نسبت به ابر مستحکم تر بوده و بدین جهت بیشتر برای کالاهای لوکس و‌گرانقیمت استفاده می شود.

برش فوم داخل جعبه

برش فوم داخل جعبه

روش های گوناگونی با توجه به نوع برش و نوع محصول برای برش فوم و ابر درون جعبه وجود دارد ولی به جهت اینکه چگالی ابر کمتر از فوم است برش آن نیز ساده و راحت تر است به همین جهت از روش های مقرون به صرفه و ارزان تر نظیر برش لیزری می توان استفاده کرد ولی به دلیل محکم تر و سفت بودن فوم، برش آن نیز سخت تر است و به همین منظور برای ایجاد برش دقیق و ظریف در فوم نیاز است از دستگاه های مخصوص با روش های ویژه مانند استفاده از تیغ دایکات استفاده کرد.

سفارش ضربه گیر داخل جعبه

در دنیای رقابتی امروز، جهت کسب بازار حداکثری و رقابت با سایر رقبا علاوه بر ارائه محصول با کیفیت، نوع توزیع و نحوه بسته بندی نیز یکی از فاکتور های بسیار مهم جهت جلب مخاطب بیشتر است به ویژه در مورد کالاهای لوکس و گرانقیمت و همچنین محصولات صادراتی و ابزارهای حساس و الکترونیکی و…..، بنابراین جهت موفقیت در کار و رقابت در بازار کار نیازمند یک جعبه و بسته بندی حرفه ای با طراحی زیبا و شکیل هستید که یکی از فاکتور های بسیار مهم در بحث جعبه سازی و بسته بندی استحکام و مقاومت جعبه در برابر عوامل گوناگون و محافظت از محصول در برابر خطرات احتمالی است پس وجود یک ضربه گیر بسیار عالی جهت حفظ و مراقبت از محصول لازم و حیاتی است که فوم و ابر یکی از بهترین ضربه گیر های موجود در بازار است که علاوه بر حفاظت، ظاهری زیبا و منحصر به فرد به جعبه می بخشد.

در بین شرکت های بسیار زیاد موسسه هرمس دیزاین با سالها تجربه در زمینه تهیه و تولید انواع جعبه ها و بسته بندی و هارد باکس های متنوع با ساختاری مستحکم و مقاوم و طراحی های زیبا و شکیل یکی از موفق ترین شرکت ها در این عرصه است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با شماره های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید.