امروزه به دلیل اهمیت و توجه بیش از حد والدین و افرادی که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی که با کودکان دارند به بحث بازی و سرگرمی آن ها و ارتباط آموزش موثر از طریق بازی و وسایل بازی یکی از دغدغه های والدین و افراد فعال در زمینه رشد و پرورش کودکان و تهیه وسایل و ابزار بازی و سرگرمی مناسب با رشد و آموزش آن ها است.

بدین جهت صنعت تولید اسباب بازی امروزه با این دید که اسباب بازی یک وسیله تنها برای سرگرمی کودکان نیست و یک وسیله آموزشی برای رشد و ارتقای روحی و روانی آنها است تحول شگرفی داشته است و امروزه شاهد تنوع بی شماری از انواع و اقسام بازی های گوناگون در رده های سنی مختلف هستیم که سبب شده است بازار رقابتی شدید برای کسب نظر مخاطب بیشتر و بازار هدف داشته باشند و بدین جهت علاوه بر توجه و دقت نظر در کیفیت و مرغوبیت متریال به کار رفته در تولید اسباب بازی و همچنین کاربردی بودن اسباب بازی و نحوه آموزش آن، مطلب حائز اهمیت در این رابطه نوع بسته بندی اسباب بازی است که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می کند.

بنابراین تهیه و تولید و طراحی یک بسته بندی ایده ال و منحصر به فرد یکی از دغدغه فعالان در این عرصه است که در بین انبوهی از جعبه ها و بسته بندی های متنوع یک بسته بندی خوب و شکیل و متناسب با اسباب بازی را انتخاب کنند که در بین این حجم انبوه از بسته بندی می توان هاردباکس اسباب بازی را به عنوان یک انتخاب مناسب جهت بسته بندی اسباب بازی معرفی کرد.

هاردباکس اسباب بازی

هاردباکس اسباب بازی

هاردباکس یکی از جعبه های بسته بندی است که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا و حفاظت بی نظیر از محصول درون خود به دلیل ایجاد فرصت و زمینه برای انواع و اقسام طراحی های گوناگون بدون هیچ گونه محدودیت در سایز و اندازه و نوع طراحی و استفاده از انواع و اقسام روکش ها و اطمینان خاطر از زیبایی منحصربه فردی که این جعبه علاوه بر حفاظت به محصول خود می بخشد سبب شده است که یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب مخاطب و خرید اسباب بازی مورد نظر باشد به همین منظور اغلب شرکت های تولید کننده در این زمینه تلاش می کنند که از هاردباکس به عنوان جعبه بسته بندی اسباب بازی خود استفاده کنند تا علاوه بر حفاظت از کالای مورد نظر، اسباب بازی خود را به خوبی و با ظاهری خیره کننده و جذاب در بازار هدف ارائه دهند.

انواع هاردباکس اسباب بازی

انواع هاردباکس اسباب بازی

جهت بسته بندی اسباب بازی می توان با توجه به سلیقه و خواست شما و نوع اسباب بازی از انواع مختلفی از هاردباکس استفاده کرد نظیر:

_ هاردباکس ساده: هاردباکس ساده یا همان هاردباکس درب و کف ساده یکی از پرطرفدارترین هاردباکس های مورد استفاده در صنعت اسباب بازی است زیرا علاوه بر طراحی آسان و راحتی باز و بسته شدن درب جعبه قیمت آن نسبت به هاردباکس های دیگر مناسب تر است.

_ هاردباکس مگنتی: هاردباکس مگنتی به جهت استفاده از آهن ربا و خاصیت مغناطیسی در باز و بسته شدن درب آن و ایجاد امنیت بیشتر برای محصول درون خود و ایجاد زمینه مناسب برای طراحی ویژه هاردباکس یک جعبه شکیل و لوکس است که طرفداران خاص خود را دارد.

هاردباکس قفلی: هاردباکس قفلی یک نوع هاردباکس فوق العاده زیبا است که طراحی آن تقریباً شبیه هاردباکس مگنتی است فقط با این تفاوت که یک قسمت اضافه برای قفل شدن درب و کفه هاردباکس در جعبه تعبیه شده است که سبب چفت شدن جعبه می شود و امنیت ویژه ای برای حفظ و نگهداری کالای درون خود ایجاد می کند اما نسبت به هاردباکس مگنتی از امنیت کمتری برخوردار است بدین جهت قیمت آن نیز پایین تر است.

البته برای بسته بندی اسباب بازی مدل ها و هاردباکس های دیگر نیز با توجه به خواست و سلیقه شما استفاده می شود کافی است طرح و ایده مورد نظر خود را به طراحان ما ارائه دهید تا هاردباکس مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

چرا هاردباکس مناسب وسایل بازی است

چرا هاردباکس مناسب وسایل بازی است

در حال حاضر صنعت اسباب بازی یکی از صنایع در حال گسترش است که نظر بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کار در این عرصه را به خود جذب کرده است و اغلب افراد به دنبال راهی برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطب و افزایش فروش خود هستند که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در این امر نوع بسته بندی اسباب بازی است که به جهت ویژگی ها و مزایای فراوانی که هاردباکس دارد یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی اسباب بازی به حساب می آید مزایایی از قبیل:

_ طراحی زیبا و شکیل جعبه
_ مقاوم و دوام و محافظت بالا از کالای درون خود
_ استحکام ویژه جعبه در برابر خطرات احتمالی و طول عمر بالای جعبه
_ قابلیت مدیریت فضای داخلی جعبه
_ عدم محدودیت در طرح و رنگ
_ جذابیت خاص و لوکس نشان دادن کالا
_ کاربردی بودن آن برای تمام کالاها و محصولات
_ ایجاد زمینه مناسب شخصی سازی و سفارش سازی جعبه با چاپ لوگو و برند تجاری
_ قابلیت به کارگیری و استفاده مکرر از آن
_ سازگار با محیط زیست

پیشنهاد مطالعه بیشتر: استفاده از هاردباکس برای بسته بندی و ارسال محصولات آنلاین به مشتریان

ساخت جعبه های بازی

یکی از مهمترین بخش های تولید اسباب بازی نوع جعبه بسته بندی اسباب بازی است که معرف بسیار خوبی برای اسباب بازی نیز به شمار می آید که نیاز دارد در طراحی و تولید آن علاوه بر جنبه حفاظت از کالای درون خود از لحاظ ظاهری بسیار شکیل و همچنین مناسب با نوع اسباب بازی نیز انتخاب شود.
جالب است بدانید که جعبه اسباب بازی به دو روش دستی و ماشینی تهیه و تولید می شود که در هر کدام مراحل زیر باید به ترتیب طی شود.

مرحله اول طراحی قالب جعبه: در این مرحله ابتدا طراح با توجه به نوع اسباب بازی و اندازه و سایز آن نوع جعبه مناسب با اسباب بازی را انتخاب می کند و در ادامه به کمک ایده پردازی خود با کمک متریال مناسب و انتخاب رنگ و طرح مورد نظر طرح قالب اولیه جعبه را طراحی می کند.

مرحله دوم ساخت قالب: در مرحله دوم طراح، طرح اولیه خود را بر روی متریال مورد نظر اجرا می کند و قسمت هایی که نیاز به تا و چسب دارند را انجام می دهد تا قالب اولیه ساخته شود باید در این مرحله دقت داشت تا اندازه گیری ها دقیق باشد و قسمت چسب کاری لبه ها به صورت حرفه ای و تمیز انجام شود.

مرحله سوم‌ روکش کردن: در نهایت قالب آماده جعبه با توجه به اسباب بازی یا خواست و سلیقه مخاطب یا طراح از روکش و تزئین مناسب برای جعبه استفاده می شود و در آخر لوگو و برند تجاری یا هر متن دیگری که لازم است روی جعبه چاپ شود حکاکی می کند.

نکات مهم خرید هاردباکس اسباب بازی

نکات مهم خرید هاردباکس اسباب بازی

برای خرید هاردباکس اسباب بازی باید به چند نکته کلیدی توجه داشت تا در نهایت هاردباکسی مناسب و زیبا با اسباب بازی خریده شود، نکاتی از قبیل:
۱) اندازه و ظرفیت: یکی از کلیدی ترین نکات در انتخاب هاردباکس اندازه و ظرفیت آن است که متناسب با اسباب بازی انتخاب شود.

۲) استحکام و دوام: هاردباکسی که برای اسباب بازی انتخاب می کنید باید استحکام مورد نیاز و دوام لازم را داشته باشد تا بتواند به راحتی از کالای درون خود محافظت کند.

۳) راحتی در حمل و نقل و جابه جایی: یکی از ویژگی های مهم در انتخاب نوع هاردباکس برای اسباب بازی راحتی آن در حمل و نقل و جابه جایی برای افراد است زیرا این وسیله مخصوص کودکان است و باید توجه داشت که جعبه در عین حال که محکم است ولی سبک باشد تا کودکان به راحتی آن را جابه جا کنند.

۴) قیمت و ارزش جعبه: یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید هاردباکس قیمت آن است که تاثیر بسزایی در انتخاب افراد دارد.

۵) وجود جعبه های پنجره دار: در اسباب بازی های نظیر ماشین، موتور، عروسک برای دیده شدن بهتر اسباب بازی و بزرگ نمایی آن و تاثیر بیشتر از جعبه های پنجره دار استفاده می شود.

۶) تعبیه دسته بر روی جعبه: توجه به وجود دسته بر روی جعبه برای راحتی در حمل و نقل آن و اینکه دیگر نیازی به استفاده از نایلون برای جابه جایی جعبه ندارد در واقع به نوعی از محیط زیست نیز محفاظت می کند.

۷) طراحی جعبه: طراحی مناسب و منحصر به فرد و زیبا در عین حال ساده ولی متناسب با نوع اسباب بازی که علاوه بر جذابیت گویای نوع اسباب بازی، نیز است و در جلب نظر مخاطب و معرفی بهتر اسباب بازی نقش بسزایی دارد.

۸) کیفیت و مرغوبیت جعبه: به طور قطع یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید جعبه اسباب بازی کیفیت و مرغوبیت جعبه است.

۹) درج اطلاعات: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در خرید هاردباکس مورد نظر ایجاد زمینه مناسب برای درج اطلاعات لازم برند و نام تجاری است.

سفارش هاردباکس

در دنیای امروز تهیه و تولید اسباب بازی بسیار مورد توجه واقع شده است زیرا دیگر به آن به عنوان یک وسیله صرفاً جهت سرگرمی کودکان نگاه نمی کنند بلکه به عنوان یک وسیله کاربردی و ارزشمند جهت کشف و استعدادهای کودکان دیده می شود به همین منظور است که روزانه شاهد تولید انواع و اقسام متفاوت اسباب بازی های گوناگون در رده های سنی مختلف هستیم و جالب است که در بین انبوهی از اسباب بازی های گوناگون تنها جعبه ی اسباب بازی است که به راحتی می تواند معرف خوبی برای کارایی و عملکرد آن باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن نظر مخاطب را به خود جلب کند بنابراین استفاده از جعبه ای زیبا و شکیل و در عین حال ساده و قابل فهم برای همگان به نوعی یک تبلیغات حرفه ای نیز برای فروش بیشتر اسباب بازی به حساب می آید.

موسسه هرمس دیزاین با سالها تجربه و همکاری با تیم طراحان حرفه ای و ایده پرداز خود و به کارگیری به روزترین دستگاه های تولید یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع هاردباکس و جعبه های مختلف در سایز و اندازه و طرح های گوناگون است.
جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود می توانید با شماره های ارتباطی موسسه تماس حاصل فرمایید.