جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007

جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007

120,000

جهت سفارش جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007 در تعداد دلخواه شما با شماره 09129472983  تماس حاصل فرمایید.

● قیمت جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007 : 12000  هزار تومان

شناسه محصول: HD3975 دسته: , ,

توضیحات

جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007، یک انتخاب ایده‌آل برای نگهداری طلا و جواهرات شماست. این جعبه چوبی با ابعاد استاندارد 8*6*4 سانتی‌متر طراحی شده و به شما این امکان را می‌دهد تا با آرامش خاطر، زیورآلات خود را درون آن قرار دهید. این جعبه جواهرات با طرح سنتی و کلاسیک خود، جلوه‌ای زیبا و خاص به فضای شما می‌بخشد و می‌تواند به عنوان یک دکوری شیک نیز استفاده شود. درب جعبه به راحتی باز و بسته می‌شود و شما هیچ نگرانی از بابت امنیت جواهرات خود نخواهید داشت.این محصول با دقت و هنرمندی توسط تیم خلاق موسسه هرمس دیزاین طراحی و تولید شده است. این موسسه در بین طلا سازان و طلا فروشان ایران شناخته شده است و اعتماد بسیاری از فروشگاه‌های بدلیجات را به خود جلب کرده است.

هرمس دیزاین علاوه بر ارائه جعبه‌های زیبا، خدمات منحصر به فردی نظیر حکاکی لیزری و طراحی فوم داخلی جعبه را نیز فراهم می‌کند، که به شما این امکان را می‌دهد تا یک جعبه خاص و شخصی‌سازی شده داشته باشید.توجه داشته باشید که حداقل تعداد سفارش برای این محصول 100 عدد است. همچنین، در صورت خرید بیشتر، شامل تخفیف‌های ویژه خواهید شد که به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند.

این جعبه چوبی نه تنها برای نگهداری جواهرات شما مناسب است، بلکه می‌تواند هدیه‌ای بی‌نظیر برای عزیزان‌تان باشد. با انتخاب جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007، شما به کیفیت و زیبایی اهمیت می‌دهید.

توضیحات تکمیلی

جنس

چوب

رنگ

طرح سنتی

ابعاد

8*6*4 سانتی متر

مدل

کلاسیک

خدمات اضافی

حکاکی لیزری و فوم درون جعبه

حداقل تعداد سفارش

100 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه چوبی گوشواره کلاسیک کد 9007”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Go to Top