هاردباکس چرمی همراه با تنوع در طرح و رنگ روکش  یکی از مدل های زیبا و منحصر به فرد هاردباکس های موجود در بازار است.

موسسه هرمس دیزاین با سالها تجربه و ارائه بهترین خدمات در تولید جعبه های بسته بندی و هاردباکس با ارائه این مقاله سعی دارد که اطلاعات لازم در زمینه صنعت بسته بندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، با ما همراه باشید.

هاردباکس چرمی چیست

هارد باکس چرمی چیست

هاردباکس یا جعبه سخت، جعبه ای ساخته شده از چند لایه مقوای محکم همراه با روکش های مختلف از جمله روکش چرمی یکی از انواع بسته بندی شکیل و منحصر به فرد که علاوه بر حفاظت بسیار عالی از محصول و ماندگاری و دوام بی نظیر و طول عمر بالا از کیفیت ویژه ای برخوردار است و همچنین با قابلیت و کارایی بالا همراه با ظاهر لوکس خود اعتبار و ارزش دو چندانی به محصول می بخشد.

هارد باکس چرمی در انواع مدل ها و ابعاد و طرح  همراه با تنوع بسیار بالا در روکش چرمی آن با طرحی منحصر به فرد با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب در موسسه هرمس دیزاین تهیه و تولید می شود.

مشاهده انواع هاردباکس

نقش هارد باکس در صنعت بسته بندی چیست

نقش هارد باکس در صنعت بسته بندی چیست

امروزه با افزایش تکنولوژی و فناوری های موجود با حجم گسترده ای از کالاها و محصولات گوناگون با برندهای مختلف در بازار مواجه هستیم که هر کدام از آنها برای معرفی هرچه بهتر خود به عنوان کالای برتر و جذب مخاطب بیشتر و کسب بازار حداکثری و افزایش فروش در رقابت هستند و از طرفی مخاطب به جهت افزایش سطح اطلاعات و داشتن قدرت انتخاب فراوان در بین محصولات گوناگون علاوه بر ترکیبات محصول و برند محصول توجه ویژه ای به نوع بسته بندی کالا دارند از این رو بسته بندی یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در بازاریابی و انتخاب و تصمیم گیری مخاطب و افزایش فروش دارد.

بله اهمیت بسته بندی چه از لحاظ حفاظت محصول و چه به خاطر سهولت در روند حمل و نقل و توزیع بر کسی پوشیده نیست ولی این موارد تنها دلیل بسته بندی خوب و شکیل برای محصول نیست بلکه یک بسته بندی اصولی با طراحی زیبا و شکیل یک معرف عالی برای شناسایی هر چه بهتر محصول به همگان است و نقش  بی بدیلی در برندسازی و هویت بخشی کالا و محصولات در تمامی کسب و کارها دارد که یکی از بهترین و اصولی ترین روش های بسته بندی استفاده از جعبه های هارد باکس است.

هاردباکس جعبه های سخت با ظاهری زیبا و شکیل در مدل های مختلف با روکش های گوناگون مانند هاردباکس چرمی با کاربرد های گوناگون است.


هارد باکس یا جعبه سخت چیست


انواع چرم برای هاردباکس

انواع چرم برای هارد باکس

 

جعبه های هاردباکس با روکش چرم یکی از شیک ترین و جدیدترین انواع جعبه ها به حساب می آید که همزمان علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا ارزشی دو چندان به محصول می بخشد.

در حال حاضر استفاده از چرم یکی از موارد پر مصرف در صنعت بسته بندی است که دارای انواع گوناگون است مانند چرم طبیعی که البته گرانقیمت تر است وبیشتر برای موارد خاص و محصولات بسیار لوکس و گرانقیمت و به صورت سفارشی استفاده می شود.

چرم مصنوعی که یک محصول پلاستیکی شبیه چرم است که به عنوان روکش برای بسته بندی به ویژه جعبه های هارد باکس استفاده می شود که در عین حالی که از لحاظ قیمتی نسبت به چرم طبیعی بسیار مقرون به صرفه است و با وجود تنوع در طرح و رنگ فراوان ظاهری زیبا و شکیل به کار می بخشد‌.

قیمت انواع هاردباکس

چرم مصنوعی و انواع آن

چرم مصنوعی و انواع آن

امروزه به دلیل افزایش قیمت چرم طبیعی و سایر عوامل نظیر حفاظت از حیوانات و..‌.. از چرم مصنوعی که کاملا شبیه چرم طبیعی است ولی با این تفاوت که از مواد پلاستیکی و مصنوعی و توسط بشر ساخته می شود استفاده می شود.

چرم مصنوعی که با نام های دیگر مانند چرم صنعتی، غیر طبیعی، چرم pu و… نیز شناخته می شود از یک لایه پلیمر و پلاستیک بر روی پوشش پارچه ای در طرح و رنگ ها گوناگون با کاربردهای فروان تهیه و تولید می شود و دارای انواع و اقسام گوناگونی است نظیر:

۱) چرم مصنوعی پلی اورتان: چرم مصنوعی پلی اورتان در واقع از ترکیب چند لایه مختلف تهیه می شود بدین گونه که یک لایه پلی اورتان روی یک لایه پارچه پلی استر قرار می گیرد چرم pu یا پلی اورتان یک چرم بسیار درخشان و براق است که دارای دوام و ماندگاری و کیفیت بالا است که درعین حال از انعطاف پذیری فوق العاده ای نیز برخوردار است و قابلیت تنفس پذیری بالای نیز دارد.

۲) چرم مصنوعی منفذ دار: این نوع چرم با پوشش پلاستیکی پی یو و پلی استر با منافذ بسیار برای تنفس لایه های چرم ساخته می شود که خود این نوع چرم دارای ۲ نوع متفاوت: ۱ چرم کرونوم یا چرم ورنی.۲ چرم بر پایه پلاستیک و پارچه و در واقع از چرم طبیعی و چرم مصنوعی که توسط یک لایه pvc پوشیده شده است ساخته می شود.

۳) چرم مصنوعی اکلیلی: چرم اکلیلی از دو لایه بافت زیرین و یک لایه پلی استر و پلاستیک تهیه می شود و بدین جهت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به خاطر ظاهر زیبا و اکلیلی آن دارای سطحی براق و درخشنده با تنوع رنگی بسیار بالا است و همچنین به خاطر قیمت بسیار مناسب این نوع چرم یکی از پرطرفدارترین نوع چرم مصنوعی موجود در بازار است.

۴) چرم مصنوعی طرح دار: چرم مصنوعی طرح دار یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین چرم های مصنوعی است که در اثر حرارت و فشار بسیار بالا تولید می شود و یکی از چرم های مستحکم و با کیفیت بازار به شمار می آید که دارای تنوع رنگی و طرح های متفاوت مانند طرح کروکدیل، طرح سنگی، پوست ماری و…. است.

۵) چرم مصنوعی اشبالت: چرمی دو رو که به صورت لایه های به هم فشرده که از ترکیب چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می شود و دارای ظاهر پرزدار و لطیف با ضخامت های گوناگون از ۵ تا ۸ میلی متر و در رنگ های متنوع با مقاومت و استحکام عالی است.

۶) چرم پلاستیک: چرمی که از یک لایه پارچه با روکش پلاستیکی با ظاهری براق است که دارای طول عمر بالا و مقاومت بی نظیر است و یکی از پرکاربردترین چرم های موجود در بازار است که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای چرم طبیعی باشد.

کاربرد هاردباکس چرمی

هارد باکس چرمی به جهت ظاهری زیبا و شکیل و خیره کننده آن تقریباً برای همه ی محصولات به ویژه محصولات خاص مانند محصولات آرایشی و بهداشتی مانند عطر و ادکلن، زیورآلات طلا و نقره، اکسسوری و ساعت، محصولات صادراتی، ست چرمی کیف و کمربند، باکس گل، باکس های تزئینی و…. کاربرد دارد.

سفارش انواع هاردباکس

قیمت هاردباکس چرمی

قیمت هارد باکس چرمی

عوامل بسیاری وجود دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت هارد باکس تاثیرگذار است مانند: ابعاد، اندازه، طراحی، چاپ و همچنین یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار متریال به کار رفته به عنوان روکش هارد باکس است که در هارد باکس چرمی به جهت قیمت بالای آن به تبع قیمت هارد باکس نیز نسبت به سایر هارد باکس های موجود در بازار افزایش می یابد.

برای دریافت بهترین قیمت و مشاوره رایگان، مشاوران و متخصصان و طراحان حرفه ای ما در موسسه هرمس دیزاین پاسخگوی شما عزیزان هستند کافی است با شماره های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید.