در هنگام خرید هاردباکس به چه مواردی دقت کنیم؟ آیا نوع هاردباکس با توجه به کارایی آن و نوع محصول متفاوت است؟

آیا جنس جعبه، سایز و اندازه هاردباکس، میزان مقاومت و طراحی با توجه به محصول و کالا متفاوت است؟

با ما همراه باشید تا با مطالعه این مقاله پاسخ تمامی سوالهای خود را دریابید و به راحتی هاردباکس متناسب با نیاز و کالا و محصول خود سفارش دهید.


 قیمت هارد باکس


موارد مهم در خرید هاردباکس

موارد مهم در خرید هاردباکس

 

در دنیای رقابتی امروز به جهت تمایل افراد به اجناس با کیفیت به همراه بسته بندی مرغوب با مقاومت و استحکام بالا جهت ذخیره سازی ایمن کالا و محصول و حمل ونقل راحت تر و همچنین  به جهت گرایش افراد به زیبایی به دنبال جعبه های ایده ال جهت سفارش سازی و بسته بندی کالا و محصول خود هستند که هاردباکس یا جعبه سخت به دلیل ویژگی های منحصربه فرد یکی از بهترین گزینه ها جهت بسته بندی کالا و محصولات گوناگون است اما قبل از سفارش و تهیه و تولید هاردباکس باید به موارد متعددی دقت و توجه کرد از جمله:

۱) جنس و متریال جعبه: جنس جعبه یکی از عوامل بسیار مهم است که باید در موقع سفارش و خرید هاردباکس مورد توجه داشت زیرا  مقاومت و استحکام جعبه به نوع جنس جعبه بستگی دارد هر چه جنس جعبه و نوع متریال انتخابی بهتر و مرغوب تر بهتر و مرغوب تر مقاومت آن بیشتر و در نتیجه یک محافظ خوب برای کالا و محصول درون خود به حساب می آید.

۲) اندازه جعبه: یکی دیگر از موارد مهم هنگام سفارش جعبه تعیین سایز و اندازه جعبه متناسب با کالا و محصول است به گونه ای که نه کوچک باشد که محصول و کالا به سختی درون آن قرار گیرد و نه خیلی بزرگ که کالا و محصول به راحتی درون آن جابه جا شود.

۳) میزان مقاومت و استحکام جعبه: جعبه مورد نظر باید در برابر عوامل گوناگون نظیر رطوبت، ضربه، خراش، فشارهای موجود در حین حمل و نقل و…. مقاوم باشد تا از هر گونه آسیب و صدمات احتمالی به کالا و محصول جلوگیری کند.

۴) دیزاین و زیبایی ظاهری: اولین چیزی که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند ظاهر و نوع دیزاین هاردباکس و جعبه بسته بندی است بنابراین یکی از گزینه های بسیار مهم در انتخاب هاردباکس برخورداری از ظاهر زیبا به همراه طراحی منحصر به فرد و دیزاین ایده ال  است.

۵) تنوع طرح و رنگ: با توجه به تنوع در طرح و رنگ نوع هاردباکس، روکش به کار رفته، چاپ و…. بنابراین یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب  هاردباکس دقت و توجه به انتخاب رنگ مناسب و طرح دلخواه با توجه به نوع کالا و محصول مورد نظر است.

۶) قیمت: قیمت جعبه هاردباکس با توجه به نوع متریال به کار رفته، میزان کیفیت و مرغوبیت آن، نوع روکش، اندازه و سایز و….. متفاوت است و با توجه به وجود موسسات و شرکت های مختلف در این زمینه و ارائه قیمت های گوناگون یکی از دغدغه های افراد و نکات حائز اهمیت در هنگام سفارش و خرید هاردباکس قیمت جعبه مورد نظر است.

مزیت بسته بندی با هاردباکس نسبت به بسته بندی عادی

مزیت بسته بندی با هاردباکس نسبت به بسته بندی عادی

هاردباکس به جهت مزیت های ویژه و فراوانی که برای بسته بندی کالا و محصولات گوناگون دارد به یکی از روش های ایده ال و پرطرفدار نسبت به سایر بسته بندی های عادی به شمار می آید از جمله مهمترین این مزیت ها

عبارتند از:

۱) مقاومت و استحکام بالا و حفاظت تمام عیار از کالا:

جنس مقوا و متریال به کار رفته در ساخت هاردباکس و بهره گیری از پایه های سخت و محکم به گونه ای است که مقاومت و استحکام هاردباکس در مقابل عوامل گوناگون نظیر ضربات و آسیب های احتمالی، رطوبت، خراش و…. بالا رفته و بدین ترتیب نسبت به سایر جعبه های معمولی از کالا و محصول درون خود به خوبی در مقابل هر گونه خرابی و آسیب محافظت می کند.

۲) حمل و نقل آسان: با توجه به ساختار متفاوت هاردباکس ها نسبت به سایر جعبه های مقوایی دیگر حمل و نقل و جابه جایی کالا و محصول را آسان تر کرده است.

۳) زیبایی و طراحی منحصر به فرد: ظاهر هاردباکس با توجه به نوع طراحی منحصر به فرد آن و بهره گیری از تنوع رنگی و انواع روکش های زیبا و جذاب نظیر چرم، ساتن و…. از زیبایی ویژه ای نسبت به جعبه های مقوایی معمولی برخوردار است به طوری که نظر مخاطبان بی شماری را به خود جلب کرده است.

۴) افزایش ارزش محصول: هاردباکس به جهت ظاهری زیبا و استحکام فوق العاده و حفاظت بسیار از محصول نظر مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کند و بدین ترتیب سبب می شود که ارزش کالا و محصول درون خود در نگاه مخاطب افزایش یابد در حالی که یک بسته بندی معمولی به همان کالا با همان کیفیت ارزشی کمتر می بخشد.

۵) نگهداری طولانی مدت و بهره گیری بیشتر از هاردباکس: هاردباکس به خاطر ساختاری مقاوم و مستحکم و ظاهری زیبا به صورت طولانی مدت نزد افراد نگهداری می شود و همین امر زمینه بهره گیری بیشتر و استفاده ای از هاردباکس را برای کالا و محصولات دیگر فراهم می کند در حالی که ممکن است یک بسته بندی معمولی پس از استفاده و باز شدن خراب شود و امکان بهره گیری دوباره از آن نباشد.

۶) بازیافت پذیری و سازگاری با محیط زیست: هاردباکس ها به جهت حفظ و نگهداری طولانی مدت و همچنین بهره گیری از متریال بازیافت پذیر  یک بسته بندی ایده ال  و سازگار با محیط زیست است در مقابل بسته بندی های معمولی به دلیل عدم بازیافت پذیری مشکلات زیست محیطی  فراوانی را ایجاد می کنند.

و سایر مزایایی دیگر هاردباکس که منجر به تفاوت عمده و برتری هاردباکس نسبت به سایر بسته بندی های معمولی می شود.


 قیمت هارد باکس


آیا جعبه های هاردباکس طرح های متفاوتی دارند

آیا جعبه های هاردباکس طرح های متفاوتی دارند

بله امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و به کار گیری بروزترین دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و همچنین بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته طراحی امکان ارائه هر گونه طرح و نقش و مدل برای هاردباکس وجود دارد به طوری که شاهد مدل های مختلف هاردباکس در طرح ها و رنگ های منحصر به فرد و متفاوت البته متناسب با نوع محصول و کالا و کاربرد هاردباکس با توجه به خواست و سلیقه مخاطب هستیم.

 بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت هاردباکس

انواع هاردباکس

انواع هاردباکس

هاردباکس ها جعبه های بسته بندی مستحکم و مقاوم با زیبایی منحصر به فرد در کیفیت های مختلف جهت برند سازی و تبلیغات طولانی مدت است که با توجه به نیاز مخاطب و نوع کالا و محصول انواع و اقسام متفاوتی دارد از جمله: هاردباکس تلسکوپی دو تکه، تلسکوپی سه تکه، هاردباکس کشویی، هاردباکس کتابی، هاردباکس مگنتی، شیاردار، چند ظلعی، استوانه ای و…. که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت  و کاربردهای گوناگون به خود را دارد.

کاربرد هاردباکس

کاربرد هاردباکس

هاردباکس ها به جهت ساختار متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد و مزیت های بی شمار دارای کاربردهای فراوان است و هیچ محدودیتی جهت استفاده و بهره گیری از این نوع جعبه وجود ندارد و به همین جهت از این نوع جعبه جهت بسته بندی کالا و محصولات گوناگون در صنایع مختلف نظیر: کالاهای صادراتی، کالاهای الکترونیکی و لوازم جانبی آن، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی و خوراکی، کالاهای کادویی و هدایایی تبلیغاتی، زیورآلات و اکسسوری، عطر و ادکلن، و….. استفاده می شود.


هارد باکس یا جعبه سخت چیست


قیمت هاردباکس

قیمت هاردباکس

قیمت جعبه های هاردباکس با توجه به ساختار متفاوت آن و روش تولید متفاوت تر و سختی کار، نوع متریال  با کیفیت و بهره گیری از دیزاین و طراحی بی نظیر قیمت آن گران تر از سایر جعبه های مقوایی معمولی است و با توجه به عوامل گوناگون نظیر نوع طراحی، نوع هاردباکس، کیفیت مواد اولیه، روکش، سایز و ابعاد، تیراژ جعبه ها و.‌.. قیمت آن متغییر است اما با توجه به کاربرد فراوان و زیبایی منحصر به فرد و استحکام بی نظیر، طول عمر بالا، تبلیغات طولانی مدت و برندسازی کالا و محصول شما، سفارش این گونه جعبه ها نسبت به سایر جعبه ها مقرون به صرفه تر است.

اگر به دنبال جعبه هایی با طراحی زیبا و دیزاین خاص و شکیل هستید که از مقاومت و دوام عالی برخوردار باشد و قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به سایر تولیدی های دیگر داشته باشد موسسه هرمس دیزاین با سالها تجربه در عرصه تولید انواع جعبه ها به خصوص هاردباکس در خدمت شما عزیزان است جهت ثبت سفارش و دیدن از نمونه های موجود هاردباکس به وب سایت موسسه مراجعه فرمایید یا از طریق شماره های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.