قیمت انواع هاردباکس تحت تاثیر فاکتور های گوناگونی از جمله: جنس مواد اولیه و متریال به کار رفته، ابعاد و اندازه جعبه، نوع طراحی و ساخت، میزان مقاومت و استحکام و…. قرار دارد، جهت آشنایی بیشتر و بهتر با این عوامل و کسب اطلاعات لازم جهت تعیین قیمت هاردباکس با ما همراه باشید.همچنین در این مقاله به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت هاردباکس و نحوه سفارش آن می پردازیم.

 

مشاهده انواع هاردباکس و مقایسه قیمت آنها

 

هاردباکس چیست

هاردباکس چیست

هاردباکس یا همان جعبه سخت که از چند لایه مقوای فشرده و سخت تهیه و تولید می شود به همین جهت  ساختاری مقاوم تر و مستحکم تر نسبت به سایر جعبه ها مقوایی دارد که همین امر باعث شده است که جعبه های هاردباکس به جعبه های ایده ال جهت حفاظت و نگهداری کالا و محصول درون خود در مقابل آسیب های خارجی تبدیل شوند و همچنین به خاطر طراحی منحصر به فرد و ظاهری زیبا و شکیل و بهره گیری از انواع روکش های زیبا ظرافت و زیبایی خاصی دارند که حس تجمل و لوکس بودن را به مخاطب القا می کنند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله هاردباکس چیست مراجعه نمایید.

انواع هاردباکس

انواع هاردباکس

هاردباکس ها انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارد و با توجه به نوع کاربرد و بهره گیری از آن و نوع کالا و محصول مورد نظر از نوع خاصی از هاردباکس استفاده می شود از جمله:

_ هاردباکس تلسکوپی دو تکه

_ هاردباکس تلسکوپی سه تکه

_ هاردباکس کتابی

_ هاردباکس شیاردار

_ هاردباکس کشویی

_ هاردباکس چند ظلعی

_ هاردباکس استوانه ای

_ هاردباکس مگنتی

 

قیمت انواع هاردباکس و عوامل تاثیرگذار بر آن

قیمت هاردباکس و عوامل تاثیرگذار بر آن

فاکتورها و عوامل گوناگونی وجود دارد که هر کدام به طور مستقیم بر قیمت هاردباکس اثر می گذارند و با تغییر هر یک از این عوامل قیمت هاردباکس نیز تغییر می کند بنابراین برای اطلاع از قیمت نهایی یک هاردباکس مشخص باید عوامل موثر بر قیمت آن را شناخت و تعیین کرد، که مهمترین آنها عبارتند از:

۱) متریال و جنس جعبه: نوع متریال به کار رفته، ضخامت متریال، میزان کیفیت و مرغوبیت آن، مقدار مقاومت و استحکام آن در برابر آسیب های احتمالی و…. یکی از عوامل بسیار مهم است که به صورت مستقیم بر قیمت هاردباکس اثر می گذارد.

۲) اندازه و ابعاد جعبه: اندازه و ابعاد جعبه با توجه به کالا و محصول مورد نظر و نوع کاربرد جعبه متفاوت است و قیمت هر جعبه با توجه به اندازه و ابعاد آن نیز فرق دارد به طوری که هر چه جعبه بزرگتر به تبع میزان متریال و روکش بیشتری برای تولید جعبه استفاده می شود و بنابراین قیمت جعبه نیز افزایش می یابد.

۳) نوع روکش: برای تزئین جعبه از روکش های گوناگونی نظیر کاغذ رنگی، گالینگور، سلفون، چرم، پارچه و…. استفاده می شود که هر کدام قیمت های مختص به خود را دارند و باعث می شود که قیمت هاردباکس نیز با به کارگیری هر یک از این روکش ها متفاوت باشد.

۴) نوع طراحی و مدل جعبه: یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت هاردباکس نوع طراحی و مدل جعبه است زیرا نوع طراحی و روش ساخت هر یک از انواع هاردباکس ها با یکدیگر متفاوت است.

۵) چاپ و شیوه سفارش سازی: قیمت هاردباکس با اضافه شدن طراحی آرام و لوگو و چاپ آن بر جعبه و برند سازی و سفارش سازی جعبه افزایش می یابد.

۶) روش ساخت جعبه: نوع و روش ساخت جعبه که به صورت دستی و سنتی یا با استفاده از ابزارآلات پیشرفته ساخته شود نیز یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت هاردباکس است.

۷) تعداد و تیراژ جعبه: تولید جعبه های هاردباکس علاوه بر نیروی انسانی نیازمند به کارگیری ابزارآلات و ماشین های صنعتی است و با افزایش تعداد و تیراژ جعبه ها میزان وقت و انرژی و ابزار به کار رفته در بین آنها تقسیم می شود به همین جهت شرکت های تولیدی با افزایش میزان سفارش تخفیفات ویژه ای برای مخاطبان خود لحاظ می کنند، بنابراین با افزایش تعداد و تیراژ جعبه ها قیمت هارباکس های تولید شده کاهش می یابد.

 

سفارش هاردباکس

سفارش هاردباکس

مجموعه چاپ و بسته بندی هرمس دیزاین به همراه تیم حرفه ای و با تجربه خود توانسته است با ارائه بهترین طراحی ها و خدمات و ساخت انواع جعبه های بسته بندی به ویژه هاردباکس در طرح ها و مدل های گوناگون و در سایز و ابعاد مختلف طی سالها تبدیل به یک نام آشنا برای اکثر افرادی که به دنبال تبلیغات ویژه و جعبه ها و هاردباکس های منحصر به فرد و شکیل با مقاومت و استحکام بی نظیر در بازار هستند، شود.

ما در موسسه این زمینه را برای شما فراهم آورده ایم که به طور مستقیم و از طریق وب سایت موسسه یا از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان و مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا با راهنمایی دقیق آنها و ارائه اطلاعات لازم و کافی به شما به راحتی و با آسودگی خیال هاردباکس مورد نظر خود را سفارش دهید.