یکی از مسائل مهم در لوازم آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن جعبه بسته بندی آن است، یک بسته بندی با طراحی زیبا و خلاق بیانگر کیفیت محصول درون خود است.

امروزه با پیشرفت صنایع مختلف آرایشی بهداشتی در کشور و سطح جهان و نیز رقابت روزافزون شرکت ها برای کسب رضایت مخاطب بیشتر و همچنین بازارهای هدف، برندهای مختلف و البته موفق از جعبه های محکم و خاص برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند و به همین دلیل است که در این صنعت محصولاتی که بدون جعبه هستند معمولاً فیک و غیر اصلی شناخته می شوند.

برای بسته بندی لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن می توان از جعبه های مقوایی و هارد باکس با طراحی های مختلف و رنگ های متنوع استفاده کرد.

جهت اطلاع از قیمت هاردباکس کلیک نمایید.

بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی

علم و هنر و صنایع بسته بندی به حق دنیای اطراف ما را رنگین و جذاب کرده است به گونه‌ای که خرید را به یک پروسه لذت بخش برای افراد تبدیل کرده است، تنوع و وجود محصولات مختلف و برخورداری جامعه از تولیدات گوناگون در یک محصول با کارایی های متفاوت یکی از علت های بسیار مهم در امر بسته بندی کالاهای مشابه است و هچنین وجود برندهای مختلف با خصوصیات متنوع نقش پررنگ بسته بندی را به عنوان یک شاخص بسیار مهم در این زمینه مشخص می کند.

به جهت اینکه لوازم آرایشی از جمله عطر و ادکلن جزء محصولات بهداشتی هستند کیفیت و مرغوبیت پک بسته بندی آن از هیچ برندی پوشیده نیست و اولین چیزی که در این محصول چشم مشتری را به خود جلب می کند نوع بسته بندی محصول و مسئله زیبا شناختی در این نوع محصول است که علاوه بر طراحی زیبا و ظاهر و شکلی منحصر به فرد و جذاب مخاطب بتواند راحت تر به محتویات درون بسته دست پیدا کند و همچنین با درج دستورالعمل استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی و مشخصات محصول حس اعتماد مخاطب را به راحتی برانگیزد که هارد باکس های مختلف این امکان را برای شما فراهم می کنند تا به تمامی اهداف خود در زمینه بسته بندی لوازم آرایش بهداشتی دست یابید.

هارد باکس عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی

لوازم آرایشی، بهداشتی علاوه بر مصارف شخصی و اهمیت ویژه ای که برای افراد دارند جزء آن دسته از لوازمی هستند که به جهت لوکس و لاکچری بودن و زیبایی خاص خود به عنوان هدیه و کادو جز اولویت ها برای تمامی اشخاص به حساب می‌آیند.

هاردباکس ها جعبه های سختی که از مقوای سخت و چند لایه با کیفیت عالی و ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های زیاد و طرح های گوناگون و متنوع و سفارش سازی شخصی، همراه با خواست و سلیقه مخاطب برای بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی از جمله عطر و ادکلن تهیه و تولید می شود.

جهت سفارش هاردباکس کلیک نمایید.

هارد باکس لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن باید چه ویژگی داشته باشد

بسته بندی لوازم آرایشی، بهداشتی شامل مواردی همچون لوازم بهداشتی فردی نظیر انواع شامپو و کرم های آرایشی، بهداشتی، مرطوب کننده ها، بسته بندی لوازم بهداشتی محیط مانند انواع خوشبوکننده ها و جعبه عطر و ادکلن می باشد که نوع بسته بندی و هارد باکس این نوع محصولات باید به گونه‌ای باشد که جدایی از محصول بسته بندی در برابر رقابت بسیار زیاد در این عرصه مقاومت کند و بتواند به خوبی بدرخشد و نظر مخاطب را به خود جلب کند و همچنین دارای ویژگی‌های دیگری نظیر:

_ ظاهری زیبا و لوکس زیرا محصول زیبا نیاز به بسته بندی زیبا و شکیل دارد

_ مقاومت و استحکام بالا به خصوص نوع محصول که محصولی حساس است و نیاز به حفاظت بیشتری در طول فرآیند حمل و نقل و جابه جایی دارد

_ ماندگاری بالا که سبب ماندگاری نام تجاری و برندسازی می شود

_ حفاظت محصول در برابر هر گونه آلودگی، رطوبت، نور خورشید و….

_ به جهت اینکه لوازم آرایشی بهداشتی از جمله محصولاتی است که ممکن است با مواد دیگر واکنش نشان دهند یک پک بسیار عالی و مرغوب برای جلوگیری از این اتفاق می باشد

_ مقاومت بسیار عالی در برابر دستکاری مخاطب

_ یک بسته بندی عالی برای ایجاد حس لوکس بودن محصول در مخاطب هدف خود

_ ایجاد شرایط مناسب برای زدن لیبل و برچسب گذاری مناسب و سایر نیازهای ارتباطی با مخاطب

_ سازگاری با محیط زیست و قابل بازیافت است

و سایر ویژگی های دیگر که هارد باکس و جعبه سخت را نسبت به جعبه های مقوایی دیگر متمایز کرده و به عنوان بهترین گزینه برای بسته بندی لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن در بین برندهای مختلف تبدیل کرده است.

هزینه استفاده از هارد باکس لوازم آرایشی

ارزشمند بودن محصولات آرایشی و بهداشتی سبب می شود که بسته بندی و جعبه این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد و همین امر موجب می‌شود که برای تهیه و تولید جعبه بسته بندی محصولات آرایشی از جعبه های هارد باکس با بهترین متریال و کیفیت عالی و همینطور طراحی های خاص و به کارگیری ایده های خلاق برای تزیین جعبه و زیباتر جلوه دادن آن استفاده شود.

زیرا استفاده از بسته بندی متناسب با این نوع محصول از عوامل مهم در جلب نظر مخاطب است و به راحتی سبب افزایش فروش یک برند می شود.

قیمت و هزینه تهیه و تولید هارد باکس برای لوازم آرایشی بهداشتی در شکل های مختلف و عوامل گوناگون نظیر نوع متریال به کار رفته، سایز جعبه، استفاده از افکت های مختلف برای زیبایی و تمایز جعبه مانند رنگ های پنتون مثل نقره ای، طلایی، انواع روکش های سلفون، پوشش یووی موضعی، براق اکلیلی، یووی شنی، نقره کوب کردن، طلاکوب کردن، برجسته امباس، و…. متفاوت می باشد، البته تمامی ویژگی های منحصر به فرد این نوع جعبه نسبت به سایر جعبه های مقوایی دیگر سبب می شود که هزینه تهیه و تولید آن مقرون به صرفه تر باشد و هرچند تیراژ و تعداد سفارش جعبه بیشتر شود هزینه جعبه مناسب تر خواهد بود.

تنوع هارد باکس لوازم آرایشی بهداشتی

هارد باکس ها با توجه به نوع مقوای به کار رفته، ضخامت مقوا، ابعاد و سایز، روکش و پوشش سطح دارای انواع اشکال گوناگون با ظاهرهای متمایز و نوع باز و بسته شدن مختلف است که پرکاربردترین نوع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی عبارتند از:

_ هارد باکس تلسکوپی: این نوع هارد باکس از دو قسمت جدا تشکیل شده و به صورت دو تکه با ارتفاع های متفاوت ( کمتر و بیشتر ) طراحی می شود و دارای استحکام و مقاومت بالایی است و اغلب ضد آب بوده و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد

_ هارد باکس شیاردار: هارد باکسی با لب های برجسته که قسمت لبه بالایی جعبه با آن چفت می شود و امنیت محصول را به خوبی حفظ می کند

_ هارد باکس تلسکوپی کشویی: این نوع هارد باکس مانند جعبه کبریت به صورت افقی باز و بسته می شود و از پوشش اطراف خود جدا می‌شود و در حین زیبایی و لوکس بودن محافظ خوبی برای محصول درون خود است

_ جعبه سیگاری: نوعی زیبایی با طراحی عالی اما ساده که دارای خاصیت لولایی است و به صورت ساده و قفل دار طراحی می شود

_جعبه کتابی: این نوع هارد باکس مانند جعبه سیگاری است با این تفاوت که باز و بسته شده آن مانند صحافی کتاب است و دارای ظاهری لوکس و شکیل است و بیشترین استفاده برای بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی از این نوع هارد باکس می باشد.

جنس هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی

هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی نوعی جعبه بسته بندی است که دارای ظاهری سخت و مقوایی است و از نظر ضخامت و استحکام از جعبه های مقوایی دیگر مقاوم تر است و از مقوای مرغوب نظیر مقوای کرجی با گرماژ بالاتر استفاده می‌شود که هرچه گرماژ مقوا بالاتر جنس بسته بندی ضخیم تر و مستحکم تر است و به جهت رعایت بهداشت و اصول استاندارد در لوازم آرایشی بهداشتی یک لایه کاغذ بهداشتی بر روی آن کشیده می شود.

و برای تزیین جعبه و روی آن از روکش های هاردباکس نظیر لمینت، پارچه مخمل، چرم مصنوعی، گالینگور، کرافت، سلفون مات ( چاپی )، کاغذ رنگی، کاغذ فانتزی، سلفنون مخملی و…. استفاده می‌شود که دارای ظاهری زیبا و لوکس و دارای ساختاری امن که از کالای داخل خود به خوبی حفاظت می‌کند.

سفارش هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی

سفارش هارد باکس

بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان برند در این صنعت مایل هستند که محصول و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به بهترین شکل ممکن با بسته بندی زیبا و شکیل و مقاوم به بازار ارائه دهند تا هم سبب افزایش ارزش محصول خود شود و به راحتی نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند و هم از امنیت کالای خود در برابر آسیب ها و خطرات احتمالی اطمینان پیدا کنند.

بنابراین تلاش می کند که بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات خود را انتخاب کنند که هارد باکس در بین تمامی گزینه های ممکن برای بسته بندی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی گزینه درست و مناسبی است زیرا برای استفاده از این نوع بسته بندی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان هرگونه طرح را با توجه به سلیقه و خواست مخاطب سفارش سازی کرد.

موسسه هرمس دیزاین با سال‌ها فعالیت و تجربه در این زمینه تنوع بیشماری در تهیه و تولید انواع جعبه های بسته بندی لوکس و هارد باکس های هنری و مدرن را دارد و ما به همراه طراحان حرفه‌ای خود مفتخریم که برای شما بسته بندی حرفه ای، ایده آل، استاندارد و زیبا و جذاب را برای جذب مشتریان داخلی و خارجی طراحی و چاپ نماییم.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود با شماره های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید.