امروزه انسجام و هماهنگی در دنیای رقابت کاری، بسیار مسئله ی مهمی است و تمام ادارات و سازمان ها در این مورد با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند . از این رو طراحی و سفارش ست اداری در بین ادارات و سازمان ها بسیار رونق پیدا کرده است.

ست اداری چیست؟   

ست اداری چیست؟

ست اداری چیست؟

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی بسیار مهم برای شرکت ها و ارگان ها ست اداری است که شامل اقلامی مانند سربرگ، کارت ویزیت ،پاکت نامه ،فاکتور ،دفترچه یادداشت و… است که برای شناساندن برند سازمانی شرکت و هویت دادن به کالا و خدمات آنها و اعتبار دادن هر چه بیشتر به شرکت ها و سازمان ها و جلوگیری از کپی برداری سایر سازمان ها از آرم و برند و خدمات آنها می باشد.

دریافت قیمت ست اداری

اقلام ست اداری چیست؟

اقلام ست اداری چیست؟

سفارش ست اداری خاص

مجموعه از اقلام و مواردی که در کنار هم باعث نظم بخشیدن و سرعت در روند کارهای اداری و هویت دادن هرچه بیشتر به ارگان‌ها و سازمان‌ها است که ست اداری نامیده می‌شود. حداقل اقلام این ست اداری از سه مورد شروع می‌شود که هرچه تعداد اقلام بیشتر شود،بازخورد آن در بین مخاطبین بیشتر می‌شود.

این اقلام شامل:

۱) سربرگ A5,A4

۲) کارت ویزیت

۳) پاکت اداری (ملخی)

۴) دفترچه یادداشت

۵) فولدر(پوشه)

۶) لیبل سی دی/دی ودی و جلد آن

۷) پاکت بسته بندی

۸) بروشور

۹) کاتولوگ

۱۰) تقویم / استند

۱۱) پوستر

۱۲) هدایای تبلیغاتی مانند خودکار،ماگ،ساعت

و….

سفارش ست اداری

کاربرد ست اداری چیست؟

ست اداری در واقع مجموعه‌ای از اقلام تبلیغاتی است که به صورت یکسان از آرم و لوگوی مشابه در شرکت‌ها و سازمان‌ها به جهت نظم بخشیدن به مکاتبات اداری ،سرعت در روند اداری معرفی و شناساندن هرچه بیشتر شرکت ها و کالاهای مرتبط با آن شرکت و خدمات آنها به سایرین ،برندسازی موفق و دادن هویت مناسب به سازمان و… می باشد.که این موارد ذکر شده تنها بخشی از کاربردهای ست اداری می باشند.

کاربرد ست اداری چیست؟

سفارش ست اداری اختصاصی

اهمیت استفاده از ست اداری چیست؟

استفاده از ست اداری برای ارگان ها و سازمان‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است، زیرا یک ست اداری با طراحی زیبا و جذاب از لوگو و آرم خود بر روی تک تک اقلام علاوه بر هویت بخشیدن و شناساندن برند و ماهیت شرکت به همگان، سبب بخشیدن وجهه و اعتبار روز افزون نسبت به سایر رقبای دیگر می‌شود و همچنین از کپی کردن راحت و سریع اسناد و اوراق شرکت جلوگیری می کند.

یک ست اداری زیبا وخوب چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع یک ست اداری برای سهولت در انجام کارهای اداری و برقراری ارتباط با شرکت های دیگر و هماهنگی درون سازمانی و منسجم کردن فعالیت‌های سازمان و هویت بخشی به شرکت و ارگان و …. به کار می‌رود. بنابراین برای اینکه یک ست اداری زیبا و خوب داشته باشیم تا به راحتی و به تنهایی بتواند تمام وظایف خود را به خوبی و به نحو احسن انجام دهد باید یکسری ویژگی ها داشته باشد تا آن را نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دیگر که مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها است مجزا کند.یکی از این ویژگی ها داشتن یک طرح اختصاصی زیبا و جذاب و طراحی آرم و لوگو منحصر به فرد که شرکت یا سازمان را نسبت به ارگان های دیگر متمایز می کند و دیگر اینکه یک ست اداری زیبا در واقع انتقال دهنده پیام و اهداف شما به سایر شرکت ها می باشد، بنابراین باید مطابق با تمام استانداردهای کاری شما طراحی شده باشد.

در طراحی و سفارش ست اداری چه نکاتی مهم اند؟

ست اداری یک مجموعه است با اهدافی متفاوت از قبیل هماهنگ و منسجم کردن فعالیت های درون سازمانی و انتقال پیام سازمان به ارگانهای دیگر و برند سازی و هویت بخشی و چندین هدف دیگر که برای رسیدن به این اهداف در طراحی ست اداری باید دقت داشت که  آرم و لوگو، رنگ سازمانی به طور یکسان و مطابق با استانداردهای سازمان طراحی شوند.

آرم (لوگو):  آرم یا لوگو، یک نماد تصویری گرافیکی است که می‌تواند به صورت شکل یا نوشتاری یا هر دوی آن باشد و باید در نظر داشت که در تمام اقلام ست اداری به صورت یکسان طراحی شود که در واقع بیانگر هویت سازمان نیز  است.

اهمیت استفاده از ست اداری چیست؟

سفارش ست اداری چاپ عمومی

رنگ سازمانی:  رنگ سازمانی، همان رنگی است که در طراحی لوگو یا آرم استفاده می‌شود که معمولاً یک یا دو رنگ در فرمت های مختلف CMYK یا pantone استفاده می شود.

نکاتی که باید در طراحی و سفارش ست اداری رعایت کرد؟

ست اداری مجموعه اقلامی است که برای انجام کارهای درون و بیرون سازمانی استفاده می‌شود که باید در طراحی آن دقت نظر داشت و اصول خاصی را رعایت کرد تا بتوانند تاثیر و اثرگذاری بسزایی داشته باشند،بنابراین برای طراحی آن  باید نکاتی رعایت کرد از قبیل:

۱) طراحی لوگو:  باید دقت داشت از آنجایی که اجزا و اقلام ست اداری نماینده و معرف سازمان به همگان می باشد و سبب هویت بخشی به شرکت می شود طراحی لوگو  از طراحی خاص و منحصر به فرد و بسیار زیبا و طبق قواعد و اصول سازمان و هماهنگ در تمام اقلام باشد تا بتواند حرفه ای بودن شما به همگان را نشان دهد و سبب ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می شود.

۲) جنس وگرماژ:  یکی از ویژگی‌هایی که در زیبایی و شکیل بودن اقلام ست اداری تاثیر بسزایی دارد جنس و گرماژ کاغذ استفاده شده برای آنها است که معمولاً از کاغذ تحریر و یا کتان برای این کار استفاده می شود.

۳) هماهنگی:  یکی از ویژگی ها و نکات حائز اهمیت در طراحی ست اداری هماهنگی درونی و بیرونی در بین تمام اجزا و اقلام ست اداری است باید دقت نظر داشت که تمام خطوط و انحناها و رنگ بندی و تصاویر و …. در تمام اقلام ست اداری به صورت یکسان طراحی و چاپ شود.

۴) شخصی سازی:  از آنجایی که تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها از ست اداری برای کارهای خود استفاده می‌کنند باید در طراحی ست اداری دقت کرد تا با استفاده از خدماتی همچون طلاکوب کردن، برجسته کردن، استفاده از رنگ های اختصاصی و…. به نوعی آن را شخصی کنید تا از سایر اقلام و اجزای ست اداری دیگر ارگانها متمایز شود.

۵) فونت:از آنجایی که از اقلام ست اداری برای کارهای نامه‌نگاری برون سازمانی و درون سازمانی و … استفاده می شود باید توجه کرد که از فونت هایی که بیشتر جنبه مکاتبه‌ای دارند استفاده شود و در سربرگ باید توجه کنند که ازفونت بیشتراز  فونت ۱۰ استفاده نشود و در رنگ بندی فونت از رنگ هایی که ساده و در عین حال زیبا باشد استفاده کرد.

طراحی ست اداری

سفارش ست اداری کتان با چاپ اختصاصی

۶) سادگی:  یکی از کارهایی که به راحتی سبب می‌شود که طراحی شما زیبا و حرفه‌ای باشد رعایت سادگی در تمام اجزا طراحی است باید توجه کرد از طراحی شلوغ بپرهیزید و برای نوشتن فضای کافی طراحی کنید و از رنگ های فلت که سادگی کار را دوچندان می کند استفاده کنید.

۷) زمینه سفید:  باید در نظر داشت که بهترین رنگ برای پس زمینه طراحی در اقلام ست اداری رنگ سفید می باشد زیرا هنگام ارسال و کپی و فکس کردن اقلام ست اداری و سربرگ مشکلی ایجاد نمی شود و همچنین سادگی در طراحی را نیز حفظ کند.

۸) اطلاعات ضروری:  باید در نظر داشت که تمام اطلاعات لازم و ضروری که مورد نیاز مخاطب است تا با آنها بتواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند مانند آدرس ،شماره تماس ،وب سایت و … را در طراحی اقلام ست اداری درج کنید.

۹) موضوع فعالیت:  باید توجه کرد که طراحی ست اداری و استفاده از طرح و نقش با توجه به نوع فعالیت شرکت و سازمان باشد تا بتواند به راحتی سبب ایجاد هویت بصری مناسب برای سازمان شود.

۱۰) خلاقیت و کاربرد:  یک طراحی خلاق و نو سبب می شود تا به راحتی کالا و خدمات شما در بین همگان شناخته شود و سبب بهبود در روند کار سازمان و کاهش هزینه‌های تبلیغات سازمان می‌شود و به نوعی سبب ایجاد هویت مناسب برای شرکت می شود.

۱۱) چاپ:  باید در نظر داشت که طراحی جذاب و منحصر به فرد بدون رعایت کردن اصول استاندارد در چاپ کار بیهوده‌ای است و باید دقت کرد که از چاپ ست اداری در فرم های عمومی که سبب می شود هر کدام از اقلام ست اداری بدون نظارت در فرم جداگانه چاپ شود که نتیجه‌ای جز متفاوت بودن رنگ در اقلام آن می‌باشد بپرهیزید و بهترین گزینه برای یکسان ماندن رنگ و طرح در تمام اقلام ست اداری چاپ آن به صورت اختصاصی است.در این بین مجموعه تبلیغاتی هرمس دیزاین با وجود متخصصان حرفه ای و با تجربه در امر طراحی و چاپ ست اداری در دو قالب ست اداری با چاپ عمومی و ست اداری کتان با چاپ اختصاصی و همچنین طراحی سایر محصولات تبلیغاتی و چاپی این تضمین را به شما می دهد که بهترین ست اداری با طراحی زیبا و شکیل و با کیفیت عالی ، چاپ و تولید گردد، برای راهنمایی بیشتر و سفارش ست اداری و برقراری ارتباط با ما، با شماره های تماس ما ارتباط بگیرید.