امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد توسعه و افزایش در روند تولید محصولات گوناگون و تنوع در بازار هستیم بنابراین برای بهتر دیده شدن محصول در بازار شاهد رقابت بسیار زیاد بین محصولات مختلف برای جلب نظر مخاطب و برانگیختن احساس مثبت در افراد و ایجاد برندی نام آشنا در بین سایر رقبا علاوه بر کیفیت و مرغوبیت کالا نیازمند یک بسته بندی شکیل با طراحی منحصر به فرد هستیم تا کالا و محصول خود را از سایر رقبا متمایز کنیم و بتوانیم با جلب نظر افراد بیشتر و فروش بیشتر جایگاه خود را در بازار رقابتی تثبیت کنیم، برای رسیدن به این منظور نیازمند یک جعبه سفارشی با طراحی زیبا و خاص  هستیم به طوری که در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و سبب شناخت هر چه بیشتر محصول ما در بازار نسبت به سایر محصولات شود.ساخت جعبه سفارشی ایده ال و با کیفیت علاوه بر اینکه نیازمند اطلاعات دقیق جعبه از قبیل (طول، عرض، ارتفاع)، نوع محصول است نیازمند یک طراحی منحصر به فرد و شکیل همراه با طراحی اختصاصی لوگو و نام تجاری به همراه چاپی با کیفیت و خدمات پس از چاپ نیز است.

موسسه  هرمس دیزاین همراه همیشگی شما آماده است تا با ارائه اطلاعاتی دقیق و مفید در رابطه با ساخت و تولید جعبه سفارشی، مسیر را جهت انتخابی مناسب و ایده ال برای شما عزیزان هموار کند تا بتوانید با آسودگی خاطر جعبه سفارشی خود را با طراحی زیبا و منحصر به فرد با بهترین کیفیت در جنس و رنگ و چاپ برای محصول خود سفارش دهید.


 سفارش هارد باکس


آیا می توان هر طرحی را برای جعبه سفارشی اجرا نمود

بله با توجه به اینکه طراحی بسته بندی نیز یکی از شاخه های هنر و سبک های طراحی است بسته به ذوق و سلیقه و نیاز مخاطب البته با توجه به مهارت و توانایی طراح می توان بسته بندی هایی بی نظیر متناسب با محصول خود طراحی کرد.

با توجه به اینکه اولین چیزی که مخاطب با آن رو به رو  است نوع بسته بندی محصول و کالا است پس باید یک بسته بندی با طراحی ویژه و زیبا باشد تا بتواند احساسات مخاطب را برانگیزد و افراد را ترغیب و تشویق به خرید کند ما در موسسه هرمس دیزاین همراه با طراحان حرفه ای خود و ارائه طرح های زیبا و منحصر به فرد و مطابق با خواست و سلیقه مخاطب در ابعاد گوناگون‌ و اشکال مختلف در رنگ های متنوع و فونت و المان های گرافیکی بی نظیر و بهره گیری از پیشرفته ترین نرم افزار های ساخت جعبه و دستگاه های برش، جعبه مورد نظر شما را با طرح و ایده دلخواه شما تهیه و تولید می کنیم.

ساخت جعبه mdf

ساخت جعبه سفارشی

آیا امکان چاپ هر طرح و نوشته ای بر روی جعبه سفارشی وجود دارد

بله با وجود پیشرفت گسترده در علم و تکنولوژی در صنعت چاپ‌، زمینه چاپ هر گونه نوشته و طراحی بر روی جعبه برای افراد فراهم است و با توجه به اینکه دو اصل مهم جهت زیبای و ایجاد قدرت تاثیر گذاری بالا در جعبه نحوه طراحی و نوع چاپ جعبه است و یک طراحی منحصر به فرد و شکیل به همراه چاپ‌ نوشته ها و نوع رنگ بندی و فونت آن منجر به برند سازی و تحول بزرگی در روند کسب و کار شما می شود.

حال اگر تصمیم دارید که طرح ایده ال خود را به همراه جملات و نوشته های کلیدی بر روی جعبه بسته بندی خود حک کنید، ما در موسسه هرمس دیزاین به همراه طراحان خلاق و گروه چاپ حرفه ای خود آماده ارائه خدمات مورد نظر شما هستیم.


آموزش ساخت جعبه کادویی با کاغذ و مقوا


حداقل تعداد سفارش جعبه سفارشی چقدر است

حداقل تعداد سفارش جعبه سفارشی چقدر است

با توجه به اینکه مراحل طراحی و تهیه و تولید جعبه در هر نوعی که باشد بسیار سخت و پیچیده است و بدین صورت می باشد که ابتدا طرح مورد نظر را برای جعبه دلخواه طراحی کرده و بعد بر پایه طرح مورد نظر چهار قالب برای تولید جعبه ساخته می شود که دوتای آن برای رویه جعبه و دوتای دیگر برای ورق کرجی جعبه است و سپس ورقه ها را برش داده و در ادامه طرح و نوشته مورد نظر بر روی جعبه چاپ می شود و در آخر ورقه ها را به صورت جعبه روی هم قرار داده و جعبه تهیه و تولید می شود بنابراین با توجه به پیچیدگی کار و سختی مراحل اکثر شرکت های تولید کننده کمتر از ۳۰۰ یا ۲۰۰ عدد جعبه سفارش نمی گیرند، ولی ما در موسسه هرمس دیزاین برای راحتی حال مخاطب و مشتری در بسیاری از نمونه جعبه های خود تعداد کمتری را نیز طراحی و تولید می کنیم.

فوم داخل جعبه چیست و چه کاربردی دارد

مدت زمان ساخت جعبه سفارشی

با توجه به وجود مراحل گوناگون جهت تهیه و تولید جعبه سفارشی و زمان بر بودن آن ها و همچنین سایر  عوامل دیگر مانند نوع طراحی، ابعاد جعبه، تعداد سفارش، نوع چاپ، زمان و تاریخ سفارش زیرا برخی از ماه های سال مانند ماه های آخر سال حجم سفارش ها بیشتر از سایر ماه های دیگر است و همین امر منجر به شلوغی خط تولید می شود و…. مدت زمان مشخصی نمی توان جهت ساخت و تهیه جعبه سفارشی معین کرد و مدت زمان تحویل جعبه را تقریبی تعیین می کنند.

ما در موسسه هرمس دیزاین با بهره گیری کادر مجرب و همکاری تیم طراحان حرفه ای خود  و به کار گیری بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر مجموعه های تولیدی، جعبه های سفارشی شما عزیزان را تحویل می دهیم.


           سفارش هارد باکس


قیمت جعبه سفارشی

قیمت جعبه سفارشی

یکی از دغدغه های اکثر سفارش دهندگان جعبه ها و بسته بندی های مختلف قیمت تمام شده و نهایی جعبه است لازم به ذکر است عوامل مختلفی در تعیین قیمت دقیق و نهایی جعبه های بسته بندی موثر است از جمله: نوع طراحی، شکل و ابعاد جعبه، تیراژ جعبه، نوع مقوایی به کار رفته در ساخت جعبه و گرماژ آن، نوع روکش، نوع چاپ و سایر خدمات و…. اگر قصد دارید جعبه های سفارشی خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه سفارش دهید کافی است از طریق وب سایت موسسه و شماره های مندرج در آن با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا با دریافت اطلاعات دقیق از نوع جعبه مورد نظر شما قیمت نهایی جعبه دلخواه تان را با قیمتی ارازان تر از قیمت های موجود در بازار در اختیارتان قرار دهند.

سریع ترین راه سفارش جعبه چیست

قیمت جعبه سفارشی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه ارتباطات و فناوری و نفوذ شبکه جهانی اینترنت در تمامی ابعاد زندگی افراد جامعه کمتر کسی است که از این روش استفاده نکند به ویژه کسب و کارها برای توسعه کسب و کار خود و معرفی هر چه بهتر و بیشتر خود به همگان از این روش پر سرعت بهره می گیرند و با طراحی سایت ها و روش های آنلاین با مخاطب خود ارتباط مستقیم و دو طرفه بر قرار می کنند.

موسسه هرمس دیزاین نیز با سالها تجربه و ارائه خدمات گوناگون به ویژه طراحی و ساخت جعبه های سفارشی مختلف در ابعاد و سایز های گوناگون با طراحی های زیبا و شکیل در خدمت شما عزیزان است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن برخی نمونه های ساخته شده و دریافت پاسخ کامل سوالات خود و ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی این مجموعه که عبارتند از پشتیبانی آنلاین و وب سایت موسسه و شماره های ارتباطی مندرج در وب سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.