یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی که بسیار کاربردی بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و فرصت دیده شدن برای مدت نامحدود را برای شما فراهم می کند تقویم رومیزی است.

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهم و موثری در معرفی محصولات و خدمات شما در بازار دارد و در واقع این تبلیغات خوب و مناسب است که مشتری را ترغیب به خرید می کند و این امکان را فراهم می‌کند تا تولیدکنندگان بازارشان را گسترش دهند و حفظ بازار موجود را برای آنها میسر می سازد و سبب کشف بازارهای جدید برای محصولاتشان می‌شود و سبب احیای کسب و کار آنها می شود.

تقویم رومیزی از جمله وسایلی است که افراد بسیار از آنها استفاده می کنند و به راحتی برند و نام تجاری شما را به خاطر می سپارند.

هدایای تبلیغاتی شامل 

هدایای لوکس، ست مدیریتی، هدایای چرمی، ست خودکار و روان نویس، جاسوئیچی، ماگ، ساعت دیواری و رومیزی، تقویم رومیزی و شرکتی و… که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود یادآور اصالت و اعتبار برند شما هستند و یکی از زمانهای بسیار مناسب برای دادن هدایای تبلیغاتی نزدیک به سال نو و همزمان با عید است زیرا این فرصت را برای شما فراهم می کند که علاوه بر دادن هدیه مناسب به مناسبت عید و تبریک سال نو سبب ایجاد شادی و احساس خوش در مخاطب خود شوید و این یادآور ارزش و احترامی است که شما برای مخاطب خود قائل هستید و همچنین سبب تبلیغ ویژه کسب و کار شما نیز می شود.

تقویم ها چگونه تجارت شما را تقویت می کنند

تقویم ها چگونه تجارت شما را تقویت می کنند

تقویم ها چگونه تجارت شما را تقویت می کنند

تقویم یک ابزار بسیار کاربردی و مهم است که نقش بسیار اساسی در زندگی امروزه تمام اقشار جامعه دارد زیرا همه افراد برای زمان و وقت و روزها و ماههای خود برنامه‌ریزی دارند و آینده‌نگری می‌کنند و حساب زمان و روز را برای خود دارند و اغلب مایل هستند که قبل از شروع سال یا ماه روزهای آن ماه را بررسی کنند و از تعطیلات و مناسبت‌های خاص مطلع شوند تا بتوانند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

با وجود اینکه استفاده از تلفن‌های هوشمند و اینترنت در بین افراد رواج پیدا کرده است ولی باز اغلب افراد مایل هستند که برای یادآوری روزها و مناسبت ها و حتی یادداشت مطالب از تقویم کاغذی استفاده کند و با توجه به همین امر طراحی تقویم رومیزی با رویکرد تبلیغاتی یک روش ایده آل برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما است و یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای معرفی برند و نام تجاری شما به همگان است زیرا با یک طراحی خاص و منحصر به فرد می توانید آرم و لوگو و شعار کسب و کار خود را در تقویم تبلیغاتی خود در معرض دید همگان درآورید و رفته رفته به دلیل استفاده روزانه و کاربردی بودن تقویم و ماندگاری زیاد آن به راحتی سبب می‌شود که بعد از مدتی افراد ناخودآگاه نام و برند شما را به ذهن خود بسپارند و همین امر زمینه گسترش و تقویت کسب و کار شما را فراهم می‌کند.

هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان نوروز

چرا برای تبلیعات از تقویم شرکتی استفاده می شود

چرا برای تبلیعات از تقویم شرکتی استفاده می شود

چرا برای تبلیعات از تقویم شرکتی استفاده می شود

تقویم ها یک پدیده بسیار مهم در زندگی روزمره همه افراد جامعه است به طوری که نبودن آن خلل بزرگی در زندگی ما ایجاد می‌کند زیرا این تقویم رومیزی است که تاریخ های مهم را به ما یادآوری می کند و سبب می شود که ما برای مناسبتهای خاص شمارش معکوس کنیم و برای روزها و ماه‌های خود برنامه‌ریزی داشته باشیم و ما را در مسیر درست نگه می دارد به همین منظور استفاده از تقویم شرکتی در تجارت از اهمیت بالایی برخوردارند و سبب شده که تقویم رومیزی به عنوان یک استراتژی برای بازاریابی و یکی از هدایای تبلیغاتی پرفروش به ویژه در روزهای پایانی سال محسوب شود که تمامی شرکت ها و کسب و کارها تمایل دارند آن را سفارش دهند.

تقویم رومیزی یک ابزار مفید و کاربردی و عمومی جهت استفاده برای تمامی افراد و اقشار جامعه با هر رده سنی و جنسی است و در تمامی  ۳۶۵ روز و تمامی طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هر مکانی مثل منزل یا محیط کار یا دفتر کار و… قابل استفاده است.

و به دلیل استفاده همگان استفاده زیاد و فراوانی از آن می شود و به جهت همراهی هر روزه با افراد و یادآوری مناسبت ها برای افراد خاطره انگیز هستند و بسیار تاثیرگذاراند و سبب ایجاد حس خوشایند در مخاطب می‌شود و به راحتی مخاطب خود را جذب کرده و مشتریان قدیمی را حفظ می‌کند.

 

تقویم شرکتی به دلیل ارزان بودن و هزینه های پایین چاپ نسبت به میزان تاثیر گذاری بالای آن نسبت به سایر ابزارهای چاپی دیگر و با توجه به تنوع بالای آن در طراحی و این که می‌توان آن را در اشکال مختلف با طراحی های منحصر به فرد و زیبا به صورت دیواری، رومیزی، پایه ای، جیبی و… جهت استفاده های مختلف طراحی و ارائه می شود.

تمامی این موارد سبب شده که تقویم شرکتی جزو یکی از گزینه های بسیار عالی و مناسب و ایده های منحصر به فرد و پرطرفدار برای تبلیغات و بازاریابی در هر کسب و کاری چه کوچک چه بزرگ و برند های شناخته شده به ویژه در پایان سال و نزدیک به سال نو محسوب شود.

 

یکی از اصلی ترین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی آگاهی دادن نام و برند تجاری شما به مخاطبان است، شما با دادن هدیه های تبلیغاتی در واقع آرم و لوگو خود را در معرض دید مشتری و اطرافیان آنها قرار می دهید زیرا افراد مایل هستند که هدیه‌های تبلیغاتی خود را به دیگران نیز نشان دهند و از طرفی یک هدیه تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی و سالنامه به مدت یکسال جلوی چشم همه افراد و اعضای خانواده و مهمان‌ها قرار می‌گیرد که همین امر منجر به افزایش آگاهی افراد و برندسازی کسب و کار شما می‌شود و منجر می‌شود که نام تجاری شما را به خوبی در ذهن خود ثبت کنند.

 

دریافت تخفیف نوروزی

نکاتی برای طراحی تقویم تبلیغاتی

طراحی تقویم به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی و استراتژی برای تبلیغات که یکی از انتخاب های متداول شرکت ها و کار و کسب های مختلف محسوب می شود و به جهت اهمیت و کاربرد ویژه ای که دارند کار آسان و راحتی نیست و برای طراحی منحصر به فرد و زیبا و اینکه کیفیت ویژه‌ای برخوردار باشد و بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند باید به نکات بسیاری توجه کرد از جمله:

۱) انتخاب یک موضوع مناسب برای طراحی هدفمند

به دلیل استفاده روزانه افراد از تقویم دیواری و مراجعه دائمی به آن باید طراحی تقویم رومیزی به گونه ای شگفت انگیز و خلاق باشد و دارای یک موضوع و تم مناسب جهت به نمایش گذاشتن ارزش ها و هدف ها و برند و ایده اصلی شما در کسب و کارتان باشد تا به راحتی مخاطب را جذب کرده و اثر گذار باشد و از انحراف ذهن مخاطب ممانعت کند.

۲) در انتخاب تصاویر دقت نمایید

از جمله نکات حائز اهمیت در طراحی تقویم شرکتی انتخاب تصاویر و دقت در کیفیت تصاویر به کار برده شده در تقویم است.

بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند که از تصاویر مرتبط به کار خود استفاده کند ولی باید دقت داشت که کاربران را با تعداد زیادی از آن ها خسته نکرد.

نکته قابل توجه این است که باید دقت داشت که از تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا استفاده کرد و مطمئن شوید که برای کاربر نهایی کسب و کار جذاب باشد و سبب افزایش آگاهی از برند شما شود و شأن و ارزش کسب و کار شما را حفظ کند تا هزینه هایی که برای تبلیغات و چاپ تقویم کرده اید جبران شود.

۲) در انتخاب تصاویر دقت نمایید

۳) استفاده از قالب آماده ( Tem plate )

امروز قالب های آماده ( Tem plate ) تقویم نیاز شما را برطرف کرده و سبب ایجاد یک هم ترازی، لب بر ( Bleed ) خطوط برش منظم می شود حتی اگر شما قصد استفاده از قالب آماده را نداشته باشید به شما کمک می‌کند که مسائل را که باید در طراحی و چاپ تقویم در نظر بگیرید را به خوبی شناسایی کنید.

۴) تعداد صفحات را برای طراحی تقویم تعریف کنید

گزینه های زیادی برای طراحی تقویم رومیزی است که سبب می‌شود تعداد صفحات آن متغیر باشد بنابراین پس از تعیین تعداد ما در هر صفحه که می‌تواند ۱ ماه، ۲ ماه، ۳ ماه، ۶ ماهه، و حتی ۱۲ ماه باشد به شرطی که اعداد موجود در صفحه خوانا باشد یا اینکه چاپ به صورت دو طرفه باشد یا یک طرفه و… تعداد صفحات را برای تقویم خود مشخص و معین کنید تا بتوان یک طراحی زیبا و ایده آل با توجه به فضای موجود ارائه دهید.

 

یکی از اصلی ترین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی آگاهی دادن نام و برند تجاری شما به مخاطبان است، شما با دادن هدیه های تبلیغاتی در واقع آرم و لوگو خود را در معرض دید مشتری و اطرافیان آنها قرار می دهید زیرا افراد مایل هستند که هدیه‌های تبلیغاتی خود را به دیگران نیز نشان دهند و از طرفی یک هدیه تبلیغاتی مانند تقویم و سالنامه به مدت یکسال جلوی چشم همه افراد و اعضای خانواده و مهمان‌ها قرار می‌گیرد که همین امر منجر به افزایش آگاهی افراد و برندسازی کسب و کار شما می‌شود و منجر می‌شود که نام تجاری شما را به خوبی در ذهن خود ثبت کنند.

 

دریافت قیمت تقویم

۵) پیام خود را تعریف و ” بسته بندی” کنید

کلمات و الفاظ مضامین و مفاهیم گوناگونی را به افراد مختلف انتقال می دهند پس باید در انتخاب کلمات خود دقت داشته باشید تا بتوانید پیام خود را با اهداف تجاری و بازاریابی و شناساندن شرکت و کار و کسب خود به همگان به خوبی به نمایش گذاشته و در معرض دید همگان قرار دهید و بتوانید تصویر شرکت خود را برجسته کرده و با نام تجاری شما ارتباط داشته باشد.

۶) فضای خود را به درستی مدیریت کنید

با توجه به اندازه و ابعاد تقویم محتوا و تصاویر را به‌گونه‌ای توزیع کنید که بین صفحاتی که ساده هستند با صفحات دیگر تعادل برقرار شود و به گونه ای که صفحات تقویم بیش از حد خالی و ساده یا بیش از حد شلوغ نباشد تا یک تقویم چشم انداز و ایده‌آل ارائه دهید با داشتن فضای کافی برای تبلیغ کسب و کار و دستاوردها و خدمات خود بدون هیچ گونه خللی در عناصر واقعی تقویم.

تقویم رومیزی

۷) تبلیغ شرکت

اغلب افراد از تقویم نه تنها برای بررسی مناسبت ها بلکه برای به خاطر سپردن تاریخ و یادآوری قرار ملاقات های خود استفاده می کنند و فرصت دیده شدن کسب و کار شما پنهان می‌شود بنابراین باید طراحی تقویم به گونه‌ای باشد که به شما کمک کند که شرکت و برند خود و تمامی دستاوردها و خدمات خود را به طوری متداول و پی‌درپی تبلیغ کنید تا مخاطب به طور روتین با آن مواجه شود و بدانند که چه زمانی می‌تواند از فروش و پیشنهادات انحصاری شما بهره مند شود.

۸) اهداف خود را واضح و قابل دستیابی قرار دهید

باید توجه داشت که ظاهر عالی در طراحی تقویم تنها یک بخش از فرآیند طراحی و چاپ تقویم است و یک بخش عمده آن هدف شما است که یک تقویم قدرتمند و فریبنده  ارائه دهید تا به راحتی مخاطب را تشویق به نگاه کردن به آن کند و احساس افراد را برانگیزد.

۹) فضای خالی در طراحی تقویم قرار دهید

یک تقویم حرفه ای و کاربردی یک تقویمی است که صرفا برای خواندن و روایت تاریخ و مناسبت ها نباشد بلکه تقویمی با قابلیت نوشتن و یادداشت برداری است زیرا اغلب صاحبان مشاغل یادداشت‌ها و قرار ملاقات و اتفاقات و رویدادهای مهم را در تقویم می‌نویسند بنابراین یک طراحی ایده آل برای تقویم، طراحی است که این قابلیت را برای تقویم در نظر گرفته و فضایی را برای یادداشت و نوشتن نکات مهم و قراردادهای کاری و … در نظر گرفته باشد‌

۱۰) دوام و ماندگاری

به دلیل اینکه تقویم ها هر روز مورد استفاده قرار می گیرند پس باید در طراحی تقویم دقت داشت از کاغذ مناسب و با کیفیت استفاده شود و در عین چاپ از دستگاه های پیشرفته و حرفه ای استفاده شود تا دچار افت کیفیت نشود و مقاوم و پایدار باشد و دوام و ماندگاری آن حفظ شود.

۱۱) اطلاعات محصولات و خدمات خود را در هر صفحه به نمایش بگذارید

به دلیل اینکه تقویم یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی است به راحتی شما می‌توانید علاوه بر درج لوگو و آرم  و نشان تجاری خود در پس زمینه یا در تک‌تک صفحات تقویم تصاویر محصولات و خدمات و اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار دهید.

۱۲) تاریخ و رویدادهای مهم را مشخص کنید

اگر کار و کسب شما به گونه ای است که در مناسبت ها و رویدادها و همایش و جشنواره های خاص شرکت می کنید در تقویم خود آن را به صورت بولد و مشخص نشان دهید تا به راحتی مشتری از آن مطلع شود و بتوان ارتباط نزدیک تری با شما برقرار کند.

۱۳) سفارش سازی کنید

در طراحی تقویم می توانید با ایده های جالب و شخصی مانند قرار دادن جاخودکاری، جا موبایلی، جا کارتی و…. آن را به یک تقویم کاربردی تری تبدیل کنید.

تقویم تبلیغاتی

۱۴) یک صفحه تاریخ عملکرد را انتخاب کنید

این صفحه بیشتر برای کسانی است که به دنبال یک تقویم خاص و منحصر به فرد هستند و باید در نظر داشت که این صفحه به گونه‌ای باشد که بسیار زیبا، جذاب، خواندنی و در عین حال کاربردی باشد تا بتوانند نقش برجسته داشته باشد.

۱۵) انتخاب یک روش چاپ

در طراحی تقویم علاوه  بر نکاتی که باید در طراحی رعایت شود باید به فرایند چاپ و استراتژی های متفاوت در این زمینه مانند استفاده از کاغذ براق یا مات، مکانیسم اتصال مثل سیم، سیم پیچ یا تقویم دو خطی توجه کرد و بهتر است برای ارتقاء کار و داشتن یک تقویم منحصر به فرد با یک متخصص در مورد تکنیک های چاپ که مناسب است مشورت کنیم و سبک و موضوع و هدف تقویم خود را با آن هماهنگ کنید.

۱۶) استفاده از رنگ مناسب

رنگ ها جز اصلی ترین عوامل در طراحی و تبلیغات محسوب می‌شوند بنابراین ضروری است که در انتخاب رنگ متناسب دقت کنید تا رنگی که مناسب و ایده آل با کسب و کار خود است و به راحتی مخاطب را جذب می‌کند و احساس مخاطب را برمی‌انگیزد انتخاب کنید.

جهت یادگیری کاربرد و میزان تاثیر گذاری هر رنگ مقاله روانشناسی رنگ ها را مطالعه نمایید.

۱۷) نماد گرایی

در طراحی تقویم از تصاویر و نمادهای جالب و غیر منتظره استفاده کنید تا کیفیت مطالب خود را ارتقا دهید و به راحتی هر بیننده ای را به خود جلب کنید.

۱۸) اضافه کردن علاقمندی ها

طراحی تقویم باید جالب، خاص و منحصر به فرد باشد و به گونه ای باشد که تخیل مخاطب را به کار ببندد و علاقه‌مندی‌های مخاطب را به آنچه که مخاطب از آن لذت می برد را لحاظ کنیم و این امر مستلزم شناخت و درک خوب مخاطب است.

۱۹) تقویم خود را به یک نمونه کار تبدیل کنید

تقویم ها در واقع یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی هستند که سبب ارتقاء شغلی شما می شوند و علاوه بر این می توان آن را به یک نمونه کار عالی تبدیل کرد به گونه ای که برای هر ماه یک محصول یا خدمات ویژه خود را توسط آن به نمایش بگذارید.

 

یکی از اصلی ترین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی آگاهی دادن نام و برند تجاری شما به مخاطبان است، شما با دادن هدیه های تبلیغاتی در واقع آرم و لوگو خود را در معرض دید مشتری و اطرافیان آنها قرار می دهید زیرا افراد مایل هستند که هدیه‌های تبلیغاتی خود را به دیگران نیز نشان دهند و از طرفی یک هدیه تبلیغاتی مانند تقویم و سالنامه به مدت یکسال جلوی چشم همه افراد و اعضای خانواده و مهمان‌ها قرار می‌گیرد که همین امر منجر به افزایش آگاهی افراد و برندسازی کسب و کار شما می‌شود و منجر می‌شود که نام تجاری شما را به خوبی در ذهن خود ثبت کنند.

 

۲۰) در طراحی تقویم رومیزی خود ایده پردازی کنید

تقویم ها ابزار تبلیغاتی کار شما هستند و عملکرد آنها در این زمینه تاثیر بسزایی در ارتقاء کار و کسب شما دارند بنابراین باید به دنبال ایده و طرحی باشید که مشتریان آن را بپسندند و سبب جذب نظر مخاطب شوند و افراد را ترغیب و تشویق به خرید و استفاده از کالاها و خدمات شما کنند.

رعایت تمامی این نکات منجر می شود که شما یک تقویم رومیزی ایده‌آل و منحصر به فرد و مختص به خود داشته باشید که می تواند به یادماندنی، الهام بخش باشد و اثرگذاری ویژه ای بر افراد داشته باشد که در عین زیبایی و جذاب بودن، حرفه ای و کاربردی باشد و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند و بتواند تمامی انتظارات شما را در این زمینه برآورده کند و شما را به هدفتان نزدیک کند و به راحتی سبب رشد و ارتقاء کاری شما شود.

اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید چه تقویمی مناسب کار و کسب شما است و چه طرحی متناسب با مخاطبان هدف و سلیقه آنها می باشد نگران نباش شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای طراحی تقویم بی نظیر و منحصر به فرد، حرفه‌ای و خلاق با کارشناسان و طراحان موسسه هرمس دیزاین تماس حاصل فرمایید.

سفارش تقویم