امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری های مختلف مهمترین مسئله در بازار کسب و کار، رقابت بر سر کسب جایگاه ویژه در بین سایر برند های مختلف و کسب موقعیت های مناسب برای جذب حداکثری مشتری و افزایش فروش محصولات و خدمات است.که شرکت ها، سازمان ها و صاحبان کسب و کار را بر آن داشته است که در بین روش ها و متدهای خاص تبلیغات از ابزار تبلیغاتی ویژه و خاص که به صورت همگانی و عمومی باشد و به گونه‌ای باشد که در معرض دید عموم مردم جامعه و مکان های پرتردد نظیر خیابان، مراکز خرید، مراکز تجاری، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، نمایشگاه ها، ادارات و…. هستند، استفاده کنند و تبلیغات برند و محصول و خدمات خود را در معرض دید عموم افراد قرار دهند، که یکی از ابزار های تبلیغاتی موثر در این زمینه تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد های تبلیغاتی هستند که در بین آنها تابلو لایت باکس با کاربردهای متفاوت و تصویرسازی منحصربه‌فرد و نورپردازی خلاقانه و ایجاد جذابیت بصری بی‌نظیر در سایز و ابعاد مختلف سبب جلب توجه مخاطبان بیشتری می شود.

در ادامه برای آشنای هر چه بیشتر و بهتر با این ابزار تبلیغاتی ویژه و کاربرد های آن با ما همراه باشید.

لایت باکس ( Light box) چیست

light box

لایت باکس، در واقع تابلوها یا باکس های روشنی است  که محتوا و پیام خود را درون باکس هایی از جنس شیشه یا طلق با ضخامت های مختلف برای فضاهای خارجی و داخلی و مکان های عمومی و اختصاصی به همراه نورپردازی فوق العاده با استفاده از چراغ ها و لامپ های کم مصرف LED یا SMD قرار می دهد و یک ابزار موثر در تبلیغ نام برند و لوگوی تجاری شما است.

لایت باکس ها تابلو های با نور یا بدون نور دارای کاربردهای متفاوت از جمله تبلیغاتی و تزیینی که به صورت آویز، ایستاده، سقفی، یک طرفه یا دو طرفه و در دو شکل سالنی و تبلیغات محیطی و با قاب هایی از جنس ها و متریل های مختلف یا بدون قاب طراحی و ساخته می شود.

تابلو شبرنگ یا رفلکتیو چیست

بدنه تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس انواع و اقسام و مدل‌های گوناگونی دارند که از یک قاب با ضخامت های مختلف برای کاربردهای متفاوت تهیه و تولید می شود و علت عمده تفاوت در لایت باکس ها به جنس بدنه این قاب ها برمیگردد.

جنس این قاب ها با نام فریم لایت معمولاً از جنس آلومینیوم آنادایز شده یا آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک است که به آن فریم آلومینیوم نیز گفته می‌شود و یا از ورقه‌های گالوانیزه یا ام دی اف، پلاستیک یا ورق کامپوزیت در ضخامت های مختلف از ۱ تا ۱۳ سانتیمتر ساخته می شود.

و بعد از تهیه و ساخت فرم لایت، تصویر یا محتوای تبلیغاتی بر روی بک لایت چاپ می شود و در داخل لایت باکس قرار میگیرد و در آخر بر روی آن یک لایه محافظتی اکرولیک مانند:  فلکسی یا پلکسی گلاس قرار می گیرد که علاوه بر محافظت از فریم لایت و محتوای تبلیغاتی، نور را به طور یکسان و یکنواخت بر روی سطح کار چاپ شده منتشر می کند.

متریال های چاپی از تابلو لایت باکس

برای طراحی و تولید تصاویر و محتوای تبلیغاتی لایت باکس از متریال های مختلف با جنس های متفاوت نظیر فلکسی فیس (  Flaxi Face )، پی وی سی (pvc)، پارچه بک لایت ( Back Light )، طلق بک لایت ( Back Lit ) و پارچه های مخصوص لایت باکس که نور را به راحتی از خود عبور می دهند استفاده می شود و در بین روش های مختلف چاپ از چاپ یووی ( UV ) که از کیفیت بهتر، ماندگاری و دوام بیشتر و وضوح تصاویر نسبت به سایر روش‌های دیگر چاپ برخوردار است استفاده می شود.

تابلو لایت باکس تبلیغاتی

Advertising lightbox

امروز صاحبان کسب و کار به دنبال روشی جذاب و منحصر به فرد برای ورود به بازار رقابتی و جلب نظر مخاطب و معرفی برند خود با کیفیت بسیار عالی و ایده ال، بدون هیچگونه محدودیت در مکان و زمان به جذاب ترین شیوه و روش ممکن هستند.

که تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی به جهت روش و شیوه ساخت منحصر به فرد و بهره گیری از نور پردازی فوق العاده امکان همزمان تبلیغات موثر در روز و به ویژه شب و مکان و فضاهای تاریک را فراهم می‌کند و یک روش تاثیرگذار در بین سایر روش های بازاریابی و تبلیغات محیطی به حساب می آید.

بهره گیری از تابلوهای لایت باکس علاوه بر جنبه هنری و زیبایی یک روش زیبا و ایده آل و پرکاربرد در تبلیغات بصری جهت معرفی هرچه بهتر و بیشتر و تبلیغات شما به شمار می آید که دارای انواع و اقسام مختلفی است و مخاطب با توجه به نیاز و سلیقه و نوع کاربرد تابلو لایت باکس آن را سفارش می دهد.

روش ساخت تابلو لایت باکس تبلیغاتی

box

برای ساخت تابلوهای لایت باکس روش های گوناگونی وجود دارد ولی باید توجه داشت که در تمامی روش ها سه مرحله و اصل، امری حیاتی است که باید بدان توجه ویژه داشت:

۱) قاب یا فرم لایت باکس

در ساخت قاب و فریم لایت باکس تابلو ساز ورقه هایی از جنس های مختلف پلاستیک، چوب، ام دی اف، آلومینیوم، پلکسی و… را کنار هم می چسبند و قاب و چارچوب اصلی تابلو را می سازد و اگر تابلو لایت باکس بدون فریم و قاب باشد نظیر حروف برجسته بعد از  آماده سازی طرح مورد نظر از طرف طراح به وسیله دستگاه برش لیزری طرح را برش داده و بعد بخش های مورد نظر را به وسیله چسباندن لبه های طرح کنار هم قرار می دهد و در ادامه، پس از آماده سازی زیرساخت طرح را بر روی آن قرار می دهد.

۲) طرح و تصویر لایت باکس

بعد از طراحی طرح ها و تصاویر تبلیغاتی توسط طراحان حرفه ای و خلاق با ایده پردازی های منحصر به فرد و انتخاب بک لایت یا پارچه و کاغذ مناسب برای چاپ تصاویر بر روی آن زیرا جنس تصویر باید به گونه ای باشد که نور را به خوبی از خود عبور دهد و دارای کیفیت مناسب برای چاپ باشد.

نوبت به چاپ تصاویر مورد نظر می‌رسد که با استفاده از چاپ دیجیتال معایب طرح را برطرف کرده و روند چاپ را سرعت بخشیده و کیفیت چاپ و ثبات رنگی مد نظر را بالا برده و هزینه چاپ را کاهش می‌دهد.

۳) نورپردازی لایت باکس

در انتها برای ایجاد دامنه دید وسیع برای مخاطب و جذابیت بصری منحصر به فرد برای تابلو لایت باکس نوارهای ال ای دی ( LED )، یا اس ام دی ( SMD ) در پشت قاب و تصویر چسباندن می شود تا نور یکدست و درخشان به تصویر تابنده شود برای تامین منبع برق مورد نظر و روشنایی لامپ ها از یک آداپتور استفاده می شود.

دقت داشته باشید که نوارهای ال ای دی و اس ام دی که دارای نور مهتابی است، پر نورتر هستند و دارای کیفیتی دو چندان با درخشندگی بیشتر است و بدین جهت تصویری زیبا و چشم نواز تر را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهد.

در آخر برای حفاظت و ماندگاری هر چه بیشتر و بهتر این تصاویر و داشتن جلوه‌ای زیبا و خاص از یک پوشش و حفاظ شیشه ای یا پلاستیکی شفاف استفاده می شود.

رول آپ نمایشگاهی چیست

نورپردازی تابلو لایت باکس چگونه انجام می پذیرد

newbox

نورپردازی جذاب در امر تبلیغات یک امر بسیار حیاتی و تاثیرگذار در معرفی محصولات و خدمات به ویژه در شب است که بتواند به راحتی مخاطبان را به خود جلب کند و بدین جهت هر چه تابلوی لایت باکس نورانی و درخشان تر باشد مخاطب راحت‌تر می‌تواند آن را حتی از فاصله های دور نیز ببیند.

بنابراین برای نورپردازی تابلو لایت باکس با توجه به بودجه مورد نظر از تکنولوژی SOB LED یا  SMD LED یا فلورسنت استفاده می شود فقط باید ۳ اصل مهم را مورد توجه قرار دهید، ۱) میزان برق مصرفی، ۲) عمر لامپ و چراغ ها، ۳) میزان نوردهی مناسب.

بدین جهت بیشتر از لامپ های LED، SMD  استفاده می شود زیرا هم دارای نورپردازی ایده آل است و هم کم مصرف بوده و در مصرف برق صرفه جویی می شود و هم طول عمر بالایی دارد و تا ۵۰ هزار ساعت کار می کند و از طرفی به جهت اینکه نورپردازی شما به صورت نقطه دیده نشود و در سطح کل تابلو یکنواخت باشد به جای اینکه لامپ ها را در پشت تابلو قرار دهید، آن ها را در لبه‌های تابلو و کناره‌های کار قرار داده تا نور به صورت یکدست و یکنواخت بروی سطح تابلو تابانده شود که به واسطه این امر همزمان می توان از ضخامت بالای لایک باکس نیز جلوگیری کرد.

و همچنین به خاطر اینکه لامپ های SMD، LMD  گرما و کربن تولید نمی کنند به ویژه در کسب و کارهایی که پایدار هستند و برای مدت زمان طولانی از تابلو استفاده می کنند به مخاطب خود نشان می دهند که دوست دار و حافظ محیط زیست نیز هستند.

تابلو سازی لایت باکس به چند شیوه قابل اجرا است

تابلوهای لایت باکس با نورپردازی زیبا و شکیل و ساختار ظریف و بسیار حرفه ای و طراحی منحصر به فرد در حوزه مختلف تابلو سازی به دلیل تنوع گسترده در سایز و ابعاد و رنگبندی و نوع کاربرد مختلف و به جهت تاثیرات گسترده در بخش تبلیغات محیطی برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود از جمله:

۱) تابلوی مغازه

این تابلو های زیبا با طراحی ها و ایده پردازی های منحصر به فرد جلوه خاص و جذابی را به مغازه های کوچک و بزرگ می دهد که میتوان برای جلب توجه مخاطب تابلوهای زیبا را بر سر درب مغازه آویزان کرد.

۲) تابلوی فروشگاهی

تابلوهایی که با قابلیت نصب و آویزان کردن بر سر درب فروشگاه یا به صورت ایستاده در داخل فروشگاه برای بخش بندی قسمت های مختلف فروشگاه و معرفی کالا و خدمات مختلف استفاده می شود

۳) تابلوی شرکتی

تابلوهای با قابلیت های گوناگون که به صورت آویز بر سردرب شرکت جهت معرفی هرچه بهتر شما به مخاطب و یا به صورت ایستاده در قسمتهای مختلف به صورت دکوراسیون داخلی شرکت استفاده می‌شود و می‌توان با طراحی ویژه و خاص هم کالا و خدمات خود را به صورت منحصر به فرد در معرض دید مخاطب قرار داد و هم یک تابلوی تزیینی زیبا و منحصر به فرد جهت زیباسازی فضای داخلی و دکوراسیون داخلی شرکت به تصویر کشید.

انواع تابلو لایت باکس

Advertising box

 

لایت باکس ها بر اساس نوع پارچه، جنس چارچوب، نوع نورپردازی و روش ساخت داری انواع و اقسام مختلفی است عبارتند از:

۱) لایت باکس آلومینیومی

یکی از لایت یاکس های پرکاربرد که بخش اصلی متریال آن از آلومینیوم و رویه تابلوی آن از فلکسی ساخته شده است.

تصاویر و محتوای چاپی بر روی آن به سه روش پلکسی گلاس، چاپ استیکر و نصب آن روی پلکسی و همچنین چاپ بک لایت که بین دو لایه پلکسی قرار می گیرد انجام می شود و به جهت استفاده از لامپ های کم مصرف SMD ،LED خطی و بلوکی مهتابی میزان مصرف برق بسیار کاهش می پزیرد در حالی که نورپردازی خیره کننده ای را ارائه می کند.

و هم به شکل یک طرفه و هم به صورت دو طرفه در بازار موجود است و به جهت مقاوت بسیار بالا و ضد آب بودن بیشتر برای فضاهای عمومی و محیط های باز مانند پارکینگ ها، پارک ها، فضای بیرون نمایشگاه ها و فروشگاه ها و…. استفاده می شود.

۲) تابلو لایت باکس کریستالی

یکی از جذاب ترین انواع تابلوهای لایت باکس، تابلو لایت باکس کریستالی است که به جهت بهره گیری از دو ورقه پلکسی گلاس شفاف و استفاده از چاپ بک لایت و همچنین قرار دادان لامپ های SMD ،LED در بین دو طلق و زیر چاپ مورد نظر و ایجاد نورپردازی منحصر به فرد و درخشان در طول روز و شب بسیار پر طرفدار است.

و همچنین یکی از ویژگی های بارز این نوع مدل از تابلو ها این است که شما به راحتی می توانید تصویر مورد نظر خود را مانند یک طرح بر روی آن چاپ کنید و همچنین بدون نیاز به حضور افراد متخصص در مدت زمان کوتاهی محتوای چاپی را تعویض کنید.

این نوع تابلو هم به صورت ایستاده و هم به صورت آویز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را بر روی دیوار گچی، سنگ، چوب و MDF و سقف به صورت مربع یا مستطیل یا غیر از این دو مدل نیز نصب کرد.

۳) تابلو لایت باکس مگنتی

یک نوع تابلو لایت باکس با فریم آلومینیومی با ضخامت ۲ سانتی متر به صورت باکس و جعبه است که دور تا دور قاب یا فریم تابلو از مگنت های آهنربایی استفاده می شود به همین دلیل به آن تابلو لایت باکس مگنتی یا آهنربایی گفته می شود.

جالب است بدانید که برای ساخت پشت قاب از فیبر یا پلکسی گلاس استفاده می شود و محتوای چاپی و تبلیغاتی به صورت چاپ استیکر یا چاپ بک لایت در داخل قاب قرار می گیرد و لامپ هایSMD ،LED به جهت نورپردازی ویژه تابلو در پشت قاب قرار می گیرد.

۴) لایت باکس های فضای خارجی ( our door)

تابلوهای our door به دلیل جنس آلومینیومی و کامپوزیت با پایه های فلزی و برخورداری از کیفیت مطلوب، ضدآب بودن و همچنین مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل طبیعی نظیر سرما، گرما، باد، طوفان، برف، باران،گردوغبار و… مناسب برای فضاهای باز نظیر معابر و پیاده روهای خیابان، محوطه و فضای باز نمایشگاهی، جلوی درب مراکز تجاری و..‌. است.

۵) لایت باکس اسنپ فریم

ضخامت این باکس نسبت به باکس های دیگر به جهت حذف پلکسی نگهدارنده در بخش بیرونی کمتر است و به همین منظور نسبت به سایر تابلو های دیگر باریک و سبک تر است.

برای ساخت فریم این تابلو از آلومینیوم و پشت قاب آن از MDF یا پی وی سی استفاده می شود و بدین جهت از مقاومت بالایی برخوردار است و نیز به دلیل قیمت مناسب تر و تصویری گذاری همزمان به صورت فیلم در این تابلو در بین کسب و کارهای مختلف مورد استقبال قرار گرفته است.

۶) تابلو لایت باکس فریم لس

تابلوی بدون قاب و فریم است که تصاویر و محتوای چاپی بر روی پارچه های مخصوص بک لایت چاپ می شود و تصاویر کاملا به کناره های باکس متصل است به گونه ای که هیچ گونه فضای خالی در اطراف تصویر دیده نمی شود.

۷) تابلو بک لایت فلت فریم

تابلوی با ضخامت اندک و وزنی سبک که همیشه ثابت است و محتوای تبلیغاتی در آن قابل تعویض نمی باشد.

۸) تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم

تابلو با فریم آلومینیومی با ضخامت اندک و باریک در اندازه و ابعاد متفاوت که کافی است با باز کردن چهار طرف قاب محتوای چاپی خود را تعویض کنید.

۹) تابلو لایت باکس اسکرول ( گردان )

این تابلو به منظور نمایش چند محتوا به صورت دیجیتال از یک موتور برای انجام عمل چرخش محتوا و نمایش منظم آن استفاده می شود.

این تابلو دارای دو رول در بالا و پایین است که رول ها توسط موتور های معمولی، کم مصرف و هوشمند که بر روی این تابلو نصب می شود می چرخد و باعث حرکت تصاویر می شود.

مزایایی مهم لایت باکس

Box benefits

مزایای تابلو لایت باکس به خصوص در بخش تبلیغات بی شمار است و مهمترین آنها عبارتند از:

1) استفاده از لامپهای کم مصرف  LED و SMD

استفاده از لامپ‌های کم مصرف به جای لامپ های قدیمی فلئورسنت یا نئون علاوه بر کاهش مصرف برق، سبب شفافیت و جذابیت فوق العاده در نورپردازی، ضخامت کمتر این تابلوها، استفاده به صورت شبانه‌روزی، کاهش هزینه نگهداری و بهره وری بالای این لامپ ها و همچنین روش اقتصادی ارزان منجر به تغییر و تحول بی نظیر در صنعت تبلیغات شده است.

2)قابلیت سفارش در ابعاد و سایزهای مختلف

یکی از مزیت‌های بسیار مهم تابلو لایت باکس ها امکان سفارش در سایز و ابعاد دلخواه و مناسب با فضای مورد نظر شما است.

3) برخورداری از چاپ با کیفیت

کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده بر روی این تابلو به جهت بکارگیری از چاپ بک لایت بر روی متریال های مختلف نظیر پارچه، پی وی سی و…  با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال مدرن یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این نوع تابلوها است.

4)قابلیت تعویض چاپ و نصب آسان آن

تابلو لایت باکس به گونه ای ساخته شده اند که به راحتی و بدون نیاز به تخصص و افراد متخصص در این زمینه به راحتی  می تواند تبلیغات و محتوای چاپی را  تعویض کرد و به راحتی آن را در مکان های مختلف نصب کرد.

5) ضخامت و سبک بودن

سبک بودن و کم وزن بودن این نوع تابلو ها به خصوص برای استفاده در فضا و مکان های داخلی و به صورت دیواری و آویز بودن آنها و امکان جابجایی آسان آن به جهت استفاده از آلومینیوم در ساخت آن و دارا بودن وزن پایین یک ویژگی منحصر به فرد این تابلو ها است که افراد مختلفی را ترغیب کرده است از این تابلوها جهت تبلیغات خود استفاده کنند.

 6)پخش نور به صورت یکسان و یکنواخت

تابلو لایت باکس را به گونه ای طراحی شده که نور را به صورت یکنواخت و یکسان پخش کرده و انعکاس و بازتاب بی نظیر را از تصاویر مورد نظر ارائه می دهند.

سایر مزیت های دیگر این تابلوها نظیر: مقرون به صرفه بودن، طول عمر بالای این نوع تبلیغات، قابل بهره گیری از این نوع تابلو در مکان ها و فضاهای مختلف، تنوع بیشمار در انواع و اقسام مدل های متفاوت از این نوع تابلو ها، زیبایی خاص و منحصر به فرد بودن آن که به راحتی توجه افراد را به خود جلب می کند.

کاربرد های لایت باکس در تبلیغات

box

لایت باکس ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد مانند طراحی خلاقانه پوستر و محتوای تبلیغاتی، قابلیت تعویض پوستر و تصاویر، به کارگیری چند پوستر و محتوای تبلیغاتی به صورت همزمان، قاب و فریم منحصر به فرد، نورپردازی ویژه که به راحتی جلوه ای خاص و منحصر به فرد به تصاویر می بخشد و امکان دیده شدن را برای همگان فراهم می‌کند و به راحتی توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند که علاوه بر جنبه تبلیغاتی و معرفی برند تجاری و تبلیغات کالا و خدمات به صورت یک تابلوی هنری به صورت دکوراسیون داخلی و خارجی در بخش های مختلف استفاده می‌شود و می‌توان به طور کلی کاربرد لایت باکس را به موارد فوق اشاره کرد

_ به کارگیری تابلو لایت باکس جهت دکوراسیون داخلی و ابزاری برای دکور در سقف و ساخت سقف های مجازی جهت دکور و تزئین محیط های مانند: رستوران ها،کافی شاپ ها، نمایشگاه ها و … است.

_ تبلیغات محیطی و سالنی جهت اطلاع رسانی و معرفی محصولات نظیر: تابلو مغازه، فروشگاه های بزرگ، مجتمع تجاری، استند های تبلیغاتی در مترو، فرودگاه، ترمینال، سوپرمارکت، بازار موبایل و… است.

تبلیغات سالنی جهت معرفی خدمات و اطلاع رسانی در مراکز مختلف نظیر: مراکز درمانی مطب و کلینیک و داروخانه ها، مدارس و آموزشگاه ها، ورزشگاه‌ها، نمایشگاه‌های هنری، ادارات، ارائه اطلاعات  در سمینار ها و سینما ها و… است.

عوامل موثر در چگونگی ساخت و طراحی لایت باکس سیلور رسانه

اگر تصمیم به تهیه و سفارش تابلو لایت باکس جهت تبلیغات و معرفی برند خود و دادن اطلاعات مورد نیاز به مخاطب را دارید باید قبل از هرگونه اقدام در این زمینه، جهت تهیه و تولید لایت باکس با طراحی زیبا و منحصر به فرد و متناسب با شرایط و موقعیت خود، لازم است که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار تیم طراحی قرار دهید تا بتوان لایت باکسی متناسب با نیاز شما و حیطه کاری و نوع محیط نصب و… به بهترین شکل ممکن طراحی کند.

بنابراین لازم است اطلاعاتی نظیر موارد زیر را در اختیار طراح قرار دهید:

_ مکان و محل نصب لایت باکس

_ تبلیغات شما درباره چه محصول و خدماتی است

_ فاصله دید تابلو با مخاطب چقدر است

_ تردد افراد بیشتر است یا وسایل نقلیه

_ شرایط آب و هوایی و محیطی چگونه است

انواع روش های پیاده سازی و نصب تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس ها با توجه به نوع و مدل های مختلف مانند: تابلو لایت باکس دیواری، آویز، گردان، ال ای دی، یا تابلو لایت باکس آویز دو طرفه و یک طرفه طراحی و پیاده سازی می شود و به روش های مختلفی نصب می شود مانند:

روش نصب تابلو لایت باکس دیواری

boxnew

این روش نصب بیشتر برای تابلو هایی که مناسب برای دکوراسیون داخلی با طرح های زیبا یا تابلویی که بر روی سر در فروشگاه ها قرار می گیرد استفاده شود و بدین صورت است که تابلو لایت باکس توسط میخ یا پیچ یا پایه های فیکسچر بر روی دیوار پیچ می شود.

روش نصب تابلو لایت باکس آویز

تابلوهای آویز، تابلوهایی هستند که توسط زنجیر یا سیم بکسل مختص نصب تابلو و متناسب با وزن تابلو، از سقف آویزان می شود.

روش نصب تابلو لایت باکس به روش استند تبلیغاتی

از این نوع تابلو بیشتر برای لایت باکس ها با ابعاد بزرگ برای ورودی فروشگاه ها، سمینارها، نمایشگاه ها و… استفاده می شود و روش نصب آن بدین صورت است که لایت باکس مورد نظر بر روی یک پایه بر روی زمین قرار می گیرد.

جایگاه تابلو لایت باکس در دکوراسیون داخلی

کاربرد تابلو لایت باکس اینگونه نیست که صرفاً برای تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند بلکه به جهت اینکه سازه ای با کیفیت عالی و ویژگی های منحصر به فردی نظیر طراحی زیبا و شکیل، نور پردازی یکنواخت و خیره کننده، برخورداری از جلوه های بصری بی نظیر، نمایش تصاویر زیبا و رویایی، استحکام بالا، قابلیت استفاده از هرگونه متریال چاپی در این تابلوها و تعویض سریع و جابه جایی آسان محتوا و تصاویر چاپی آن را به گزینه مناسب و ایده ال برای دکوراسیون داخلی و تزئین قسمت های مختلف فضاهای داخلی مانند سقف مجازی، پنجره مجازی و… تبدیل کرده است‌.

قیمت تابلو لایت باکس

هزینه تهیه و تولید تابلو لایت باکس متغییر است و عوامل گوناگونی نظیر:

_ نوع تابلو لایت باکس

_ جنس متریال به کار رفته در آن

_ ضخامت لایت باکس

_ نوع چاپ

_ نوع پلکسی و مقدار مصرف آن

_ جنس قاب و فریم

_ نوع کاربرد لایت باکس برای فضای داخلی یا محیط های باز

_ داشتن نورپردازی یا بدون نورپردازی

_ نحوه نورپردازی و نوع لامپ استفاده شده

_ مدل لایت باکس ( آویز، دیواری یا ایستاده )

_ اندازه و ابعاد لایت باکس

و..‌‌‌. بر قیمت آن تاثیرگذار است.

اگر علاقه مند هستید که تبلیغات محصول و خدمات خود را به صورت ویژه و خاص در فضاهای متفاوت به تصویر بکشید یا تمایل دارید برای دکوراسیون داخلی و فضاهای کاری و تجاری خود به دنبال ایده ای نو و جذاب هستید لایت باکس گزینه و انتخاب ایده الی است.

موسسه هرمس دیزاین با سالها تجربه به همراه مشاورین و طراحان حرفه ای و خلاق خود آماده ارائه هر گونه مشاوره تخصصی جهت انتخاب بهترین طرح و محتوای ایده ال و منحصر به فرد جهت تبلیغات و دکوراتیو فضای داخلی برای شما عزیزان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.